Skip to main content

Slecht service

Ik heb een abonnement met telefoon gekocht bij Proximus Bist Wilrijk maar de telefoon was kapot ik heb terug herstel maar terug kapot.de mesirie voor derde keer IPV van abonnement heb ik herlaad kaart gekregen.en heb 1 maand en half abonnement betaald zonder gebruiken omdat telefoon was aan herstel dienst en sim op de kast.

Ik ben echt beu 

Wat moet ik doen 

@Bouarour Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt (48248873) en aan mezelf toegewezen. Ik ga hierover navraag doen bij de verantwoordelijke van de shop. Zodra ik antwoord heb, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella


@Bouarour  Ik heb van de shopverantwoordelijke volgende feedback ontvangen waarmee ik dossier 48248873 ook ga afsluiten:

Volgens mijn systeem is dit toestel “slechts” 1 keer in repair geweest.

Vervelend voor de klant natuurlijk, maar de procedure is wat hij is. Mocht de klant nog steeds problemen ervaren wordt het een tweede repair vrees ik.

Groetjes,
Antonella


Reageer