vanavond gebeld met Proximus om nummer te heractiveren zodat een andere provider mijn nummer kan overnemen. Zou hiervoor 59€ moeten betalen! We schakelen tijdelijk over naar een andere provider ten gevolge van een tijdelijke verhuis maar nu hebben we totaal geen zin om nog terug naar Proximus over te schakelen. Zeer teleurgesteld… kan dit opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
@Niels Soenen Ik heb hiervoor dossier 43357500 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal je hierover verder contacteren. Groetjes, Antonella
door opzeg gsm abbonement gsm nummer ook kwijt kan deze terug geactiveerd worden op hem op pay en go te gebruiken ? gsm nr 0487******
@Ellenvl
Er zijn geen Proximus medewekers actief op dit publieke forum voor maandag
Ik vrees evenwel dat bovenstaande een probleem vormt/kan vomen, de website www.crdc.be duidt aan dat het betrokken 0487- nummer toegewezen is aan Orange (de originele eigenaar van de reeks 0487 is evenwel Telenet/Base)
@Ellenvl
Beste,
je neemt best contact op met 080022800, want er zijn nog bijkomende problemen.
groeten
Tina
@Ellenvl je zal je gsm-nummer vanaf morgen verder kunnen gebruiken als herlaadkaart. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.