Beste,
ik loop al even vast op een aantal zaken en heb al wat uurtjes versleten aan de telefoon bij jullie klantendienst.
concreet: ik kocht een epic-videao pack aan met apple TV, met vraag om een bestaand pre-paid nummer aan dit pakket te koppelen.
Ik kreeg een nieuw gsm-nummer toegewezen.
Ik zou graag het nummer dat jullie nieuw toewezen uit mijn pack halen en annuleren, en het bestaande nummer (gezien dit de nnummer van mijn dochter is) toevoegen.
ik heb al een keer een uur aan de lijn gehangen: conclusie: zolang de apple tv niet geleverd is kunnen we dit niet aanpassen.
Bij installatie apple tv heb ik 3 keer aan de lijn gehangen, de eerste kreeg het niet opgelost en herstartte de modem, ze belden me terug na een half uur om te vragen of het werkte, wat niet het geval was, dus opnieuw wachten, tot ik plots van de lijn werd gesmeten, opnieuw gebeld, en opnieuw van de lijn gesmeten na 20 minuten.
Vandaag 1uur en 4 minuten aan de lijn… en de gsmnummer is nog steeds niet van mijn pack af…
Kan iemand mij helpen? ik wacht ondertussen ook al een half uur op een agent in de chat, waar de wachttijd minder dan 5 minuten is. Iedereen die ik spreek is supervriendelijk, maar dus nog steeds niet geholpen.
groeten
Riet