Skip to main content
Vraag

gsm online besteld & betaald nog steeds niet geleverd

• 25 februari 2025
  • 9 reacties
  • 85 Bekeken

Hallo,

Op 12 februari 2025 heb ik de S25 Ultra besteld en dankzij de promotie €149 betaald. Volgens de beloofde levertijd zou ik het toestel binnen een paar dagen ontvangen. We zijn inmiddels 25 februari, en ik heb nog steeds niets ontvangen.

Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantendienst en zelfs een officiële klacht ingediend, maar telkens krijg ik een ander antwoord over waar mijn bestelling zich bevindt. Eerst werd mij beloofd dat alles in orde was en dat het toestel onderweg was. Vervolgens kreeg ik te horen dat Bpost vertraging had. Nu wordt er gesproken over een annulering en een terugbetaling binnen 15 werkdagen, terwijl ik gewoon mijn telefoon wil ontvangen.

Daarnaast blijf ik meldingen krijgen om mijn bestelling te voltooien, maar zodra ik dat probeer, krijg ik een foutmelding. Ik heb hiervan een screenshot doorgestuurd naar de klachtendienst, en men beloofde mij een nieuwe link te sturen. Dit is nog steeds niet gebeurd.

Vorige week werd mij door een medewerkster, Sara, verzekerd dat mijn bestelling onderweg was. Toen het toestel niet aankwam, sprak ik met een andere medewerker, Mamut, die hetzelfde beweerde. Uiteindelijk ben ik naar de winkel in Heusden gegaan, waar ik onbeschoft werd behandeld en simpelweg naar buiten werd gestuurd zonder enige hulp.

Vandaag belde de klantendienst opnieuw om te zeggen dat het nog steeds niet in orde is. Dit is onaanvaardbaar. Ik heb betaald en verwacht mijn bestelling te ontvangen. Hoe kan het dat er na twee weken nog steeds geen duidelijke oplossing is? Dit is pure desorganisatie en een gebrek aan respect voor klanten.

Ik eis dat mijn bestelling onmiddellijk wordt geleverd. Als dit niet mogelijk is, verwacht ik een concrete en snelle oplossing, niet nog eens weken wachten op een terugbetaling.

Ik hoor graag zo snel mogelijk een reactie.

9 reacties

Martin
  • 33186 reacties
  • 25 februari 2025

@Selma28 

Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren (als ze morgen weer de draad opnemen) u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen verder helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Mutlie
  • 1955 reacties
  • 25 februari 2025

Zonder  uw gegevens  moet je niet verwachten dat de moderatoren weten wie je bent, laat staan dat ze je kunnen helpen.
Zorg er dus voor dat je forumprofiel is aangevuld door zoveel mogelijk gegevens in te vullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent!)
De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je ook nog bijkomende nuttige informatie vermelden.. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 februari 2025

Beste, heb ik nu gedaan. 

Dankuwel.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 februari 2025

??

Mutlie
  • 1955 reacties
  • 25 februari 2025

De moderatoeren zijn niet 24/7 aanwezig. Morgen komen ze terug.

Martin
  • 33186 reacties
  • 25 februari 2025
Selma28 schreef:

??

Meer specifiek: De Prox moderatoren  komen hier tussen 8u en 16u30 langs maar zijn daarom niet non stop aanwezig.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 26 februari 2025

@Selma28 Sinds gisteren is hiervoor klachtendossier 56207803 in behandeling.Er is een fout in het systeem waardoor het order/bestelling niet kan uitgevoerd worden.IT is ermee bezig om tot een oplossing te komen..Van zodra alles in orde is neemt de dossierbeheerder zelf contact met u op..Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025
Joel M schreef:

@Selma28 Sinds gisteren is hiervoor klachtendossier 56207803 in behandeling.Er is een fout in het systeem waardoor het order/bestelling niet kan uitgevoerd worden.IT is ermee bezig om tot een oplossing te komen..Van zodra alles in orde is neemt de dossierbeheerder zelf contact met u op..Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb een SMS ontvangen waarin staat dat mijn bestelling binnen vijf dagen geannuleerd zal worden. Kunt u mij laten weten hoe we dit kunnen oplossen? Als mijn bestelling geannuleerd wordt, betekent dit natuurlijk ook dat ik mijn gsm niet zal ontvangen.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 27 februari 2025

Dag ​@Selma28 de dossierbeheerder zal je verder informeren!