Skip to main content

Hey,

Ik heb gisteren mijn abonnement bij Proximus opgezegd en ben van provider verandert.

Nu, voor de andere provider de overbrenging van het gsm nr van mijn vriend, dat onder mijn abonnement zat kon overnemen, heb ik mijn abo stop gezet. Kan ik de gsm nummer terug activeren zodat de overbrenging kan worden voltooid? 

@cara van hee 

je kan dit nummer heractiveren dus neem contact op de met de klantendienst. Daar moeten ze je nummer op een pay an go zetten en dan als het nummer terug actief is dan kun je opnieuw een aanvraag laten doen door je nieuwe provider.


@cara van hee 

een opzeg doen voor een overname komt idd niet goed

Je kan best een “herstel na opzeg voor overname” te vragen, heractiveren wordt waarschijnlijk verkeerd begrepen 

als je in je profiel je gegevens invult, kunnen we misschien helpen.

Groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


Reageer