Vraag

gsm nr van de zoon staat niet bij ons flex netflix

  • 17 August 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

beste 

sinds zaterdag heeft onze zoon een gsm nr. 

Vandaag ging ik kijken (dat de factuur betaald was van vorige maand). Nu zie ik dat hij een Mobilus S abonnement heeft en niet bij ons op het pack staat. Mobilus S is 15,99€ en slechts 2gb. Wij hebben bij ons pack alle andere nrs voor 9€ en wij hebben 5gb


This topic has been closed for comments

3 reacties

In afwachting dat een Prox forummedewerker je kan verder helpen, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 

Reputatie 7
Badge +3

@wendyb1709 Wendy

geef je een seintje als alle gegevens in je profiel zijn ingevuld zoals Martin aangeeft ?

Dan kijken we dit zeker voor jou na.

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@wendyb1709  Dag, dit is door order R00000034011509137 op 17/8 aangepast zijn. Groetjes Luc