Vraag

gsm niet ontvangen


Van order R4WEBSHOP017370958 is de simkaart geleverd maar niet de gsm. Er is een dossier aangemaakt. Heb 399 euro betaald voor de gsm. Wanneer kan ik antwoord verwachten 


45 reacties

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers vlug aan de slag zouden kunnen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ik heb juist hetzelfde probleem. Maandag telefoon besteld, ging woensdag geleverd worden. Enkel de Sim is geleverd. Dossier opgemaakt maar niks over gehoord. Smijten met compensaties terwijl ik enkel en alleen maar mijn telefoon wil waarvoor ik betaald heb.

Eerst zijn ze heel vriendelijk hoor maar naar mate je doorspreekt worden de medewerkers echt bot. Alsmaar zeggen dat het geleverd was terwijl bij B-post staat dat het pakket dat geleverd is (de simkaart) 6 gram bedraagt. Dus das niet echt het gewicht van een telefoon. En dan is het dat je maar moet afwachten… 

maar er is niemand die de telefoon gewoon kan opsturen zoals het hoort of in een winkel kan laten klaar leggen. Vind het allemaal maar vage uitleg!

 

Als nieuwe klant moet ik zeggen echt chapeau om zo met je klanten om te gaan Proximus!

Hallo Sarah,

Bij mij is dit dus ook aan de hand. Gsm besteld, online betaald. Woensdag pakket ontvangen maar daar zat dus geen gsm in enkel simkaart. Bestelling woog hier 220 gram volgens bpost en idd als ik de doos met simkaart woog 220 gram. Dus ook daar kon geen gsm bij zitten. Stond ook niet op de leverbon erbij. Mailen mailen mailen maar geen enkele oplossing. Telkens zeggen ze iets anders. Ze hebben erkend dat de gsm is betaald maar niet is geleverd. Maar telkens zegt iemand iets anders. Waardeloos. Wil gewoon de door mij betaalde gsm. Afhalen of per post. Schande proximus

Hier ook op leverbon ook niks over een gsm. Erkend dat het betaald is, fout in het systeem zeiden ze mij waaruit ze kunnen zien dat de gsm niet is geleverd. En daarmee maken ze een dossier op en hupla klaar zeggen ze. En duidelijke antwoorden krijg je er toch niet van. Is echt verschrikkelijk. 
Als ze dit allemaal kunnen zien dan kunnen ze toch wel gewoon een nieuwe opsturen of klaarleggen het staat klaar en duidelijk in ons dossier!! 

Ja idd zo is dat hier dus ook. Alles was zichtbaar ze konden het in hun systeem zien. Maar een oplossing hebben ze niet. Dat ze gewoon ervoor zorgen dat de gsm kan worden opgehaald of per direct met de post komt. Want hebben er ook voor betaald. Een schande en vooral dat ze zeggen kan tot 10 werkdagen duren voordat uw dossier wordt behandeld. Nou dan hebben ze toch de verkeerde voor zich als ze denken dat ik 19 werkdagen ga wachten. 

Ik ga hier ook niet gewoon afwachten. Bij mij hebben ze gemaild dat ik binnen 5, werkdagen een oplossing ging hebben. Awel ik ben benieuwd. Zo niet gooi ik hier TestAankoop op voor alles uit te vogelen. Dan zal er wel ineens een oplossing zijn. Let maar op. 
 

want slim is het wel je heb 14 dagen herroepingsrecht maar tegen dat we ooit iets gaan gehad hebben is het al verstreken ook. 
 

vind het allemaal totaal niet oké wat er gebeurd. Ik was van plan om alles naar Proximus over te brengen van een andere provider maar na zo behandeld te worden zal dit niet snel gebeuren

Nee gelijk heeft u. Hier zeiden ze gisteren 10 werkdagen kan het duren. Bij opvolging zag ik nu wel een nieuwe order staan met pakket waar de telefoon in zou moeten zitten maar daar konden zij me niet meer over vertellen. Ook papieren gehad met wijziging waarin staat dat door een administratief probleem de order niet meteen kon worden uitgevoerd. Al met al een schande hoe ze met klanten omgaan.

Ik heb via testaankoop al een klacht neergelegd. Want de manier waarop ze dit afhandelen is schandalig. Ik hoop ook dat U snel een oplossing gaat hebben. Mij hebben ze al 3 tijden beloofd waarop de gsm zou toekomen maar geen gsm gezien. 

Het is beneden alle peil hoe dit wordt opgepakt door proximus.

Die papieren heb ik zelf niet gehad. Bij mij veranderd er niks. Enkel toen ik gisteren belde nogmaals voor meer uitleg kreeg ik de botte uitleg dat ze ermee bezig zijn en dat ik niet moet bellen want dat ze niks kunnen doen voor me.

hopelijk reageert er nu wel een medewerker deftig op deze conversatie en met een duidelijke oplossing

Ja dat hoop ik idd ook dat er een medewerker wel deftig reageert. Ze hebben ook gezegd tegen mij dat ik niet moet bellen maar als ze telkens iets anders zeggen en beloftes niet na komen vind ik het niet gek dat ik telkens bel.

Ik eis gewoon vandaag een oplossing

Ik hoop dat we vandaag beide een oplossing hebben maar ik vrees ervoor. Maar moest jij toch meer geluk hebben hou me op de hoogte aub. Ben wel eens benieuwd als het iets ga uithalen 

Dat zal ik zeker doen en ik hoop dat U vandaag ook een oplossing zal hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje  Goeiemorgen, Ik zie dat jou  dossier loopt via Test Aankoop, langs deze weg zul je ook antwoord krijgen op je vragen.

@Luc.M 

Er loopt ook een dossier bij proximus dus die kunnen ook antwoorden.

Ik eis vandaag een oplossing en anders zal ik aangifte doen.

@Luc.M wat is u antwoord dan bij mij? Als hij moet wachten op antwoord van test aankoop. En Ikke? Op een Mirakel?

Reputatie 7
Badge +3

@SarahV92  Voor jou heb ik navraag gedaan bij de logistieke dienst. vanzodra antwoord, laat ik het je geworden. 

Dat zeiden ze ook tegen mij. Heb zelfs twee keer te horen gekregen dat de gsm zou komen. Dus of je daar op moet rekenen. Hoop het voor U Sarah.

@Luc.M 

ik heb net gebeld nogmaals naar de klantendienst mijn dossier is zelf nog aan niemand toegewezen! 
Compensaties enzo daar ben ik niet op uit ik wil gewoon mijn telefoon en liefst nog deze maand. Ik wil hem zelf gaan ophalen in Proximus winkel Eeklo als jullie hem daar kunnen leggen nog deze maand. Ik ben niet moeilijk. 
 

maar het is jammer dat jullie in het systeem zien dat de telefoon niet is geleverd door een fout bij jullie dat jullie hier niet aan tegemoet kunnen komen zonder dat er daar een dossierbeheerder opgezet word. We zijn 2 werkdagen verder… ik heb een mail waar schriftelijk van Proximus medewerker staat dat ik binnen 5 werkdagen een oplossing ga hebben. Dat verwacht ik dan ook…

 

@Ralfje jij heb tenminste zo een antwoord gehad bij mij is zelf dat ik niet kan weten wanneer ik m’n telefoon in m’n bezit ga hebben. 

@SarahV92 maar dat zijn antwoorden waar ook niks van klopte die ik kreeg. Niemand kon me vertellen wat is misgegaan. Enkel konden ze zien dat deze wel besteld en betaald was maar niet geleverd. En nu zeggen ze je klacht loopt via testaankoop dus daar moet je op wachten. Er liep eerst een klacht via proximus maar een zeer niet capabele medewerker zei telkens iets anders. Dus was ik genoodzaakt testaankoop in te schakelen. Maar verwacht nog steeds een oplossing via proximus. Er is mij zwart op wit gegarandeerd dat ik uiterlijk 24 maart de gsm zou hebben dus daar houdt ik ze ook aan. Dat ze dan maar regelen dat ik die vandaag kan ophalen bij proximus winkel hier in de buurt. Zou ik eens moeten proberen als hun iets nodig hebben van mij om een antwoord te sturen met 10 werkdagen wachten. Dan sluiten ze mij af.

 

Het is idd zeer jammer dat ze alles kunnen zien maar een oplossing zo lang laten aanslepen. Ze zien zowel bij U als bij mij dat de gsm betaald is maar niet geleverd. Dus kom op zeg. Licht een proximus winkel in de buurt in dat we daar de gsm kunnen halen en probleem is opgelost. En dan kunnen ze achteraf uit zoeken wat er is misgegaan.

Dat vind ik ook. Vind niet dat de klant de dupe moet zijn omdat zij een fout intern moeten uitzoeken. Met gewoon gsm’s in de winkels te laten leggen in onze buurt is het opgelost. 
 

@SarahV92 laten we hopen dat ze dat bij proximus ook een oplossing vinden en ze dan maar achteraf uitzoeken wat er is mis gegaan bij de bestelling en leveringen. Laten we gewoon bij de feiten blijven dat er 2 mensen zijn die betaald hebben voor een gsm die niet is geleverd. Genoeg voor een onderzoek maar nadat wij het hebben ontvangen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn proximus.

@Luc.M heb alles laten annuleren. Wanneer ontvang ik het geld terug wat ik betaald heb bij de originele bestelling. 399 euro.

Gsm was nog niet geleverd en gsm nummer heb ik nu ook laten annuleren.

@Luc.M er is een dossier geopend met nummer 52321262. Een collega zou dit behandelen en me binnen 5 tot 10 werkdagen iets laten weten over de terug betaling. 

Maar ik ga geen 10 werkdagen wachten op mijn geld. Dan zal ik stappen ondernemen. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

Het spijt me dat dit zo gelopen is.

Ik geef je melding door en we voeren de terugbetaling zo spoedig mogelijk uit.

groeten

Tina

 

@tina.b @Luc.M 

 

is er ondertussen over mij al iets meer bekend? Ik zou toch graag men gsm deze week hebben

Reputatie 7
Badge +3

@SarahV92 

het spijt me, dossier is nog in behandeling:

verbetering order zal moeten ingegeven worden om je toestel te laten versturen… 

colleg’s doen hun best dit zo spoedig mogelijk op te lossen.  Excuses voor de vertraging

Groeten

tina

Reageer