Vraag

GSM abonnement

  • 26 December 2022
  • 6 reacties
  • 50 Bekeken

een maand geleden heb ik de opzegging van mijn TV, Internet en GSM contract verstuurd.

vanaf vandaag is alles uitgeschakeld, ok 

alleen dat ik dacht dat de GSM kaart zou veranderen in een Pay and GO abonnement 

maar, nee , helaas is mijn nummer inactief 

online Ik kan geen nieuw abonnement kiezen voor mijn nummer 

wat ik moet doen om mijn telefoon snel weer werkend te krijgen? 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Wacht een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum af en zet het betrokken nummer van het vrije veld ticket van uw forum login profiel

In principe:

indien u uw abo opzegt bent u uw nummer kwijt en gaat het voor minstens 6 maand in een niet toewijsbare lijst van nummers (conform de huidige wetgeving)

Indien het een nummer is uit een door het BIPT aan Proximus-reeks (047x) is kan een moderator het nummer misschien nog laten heractiveren (op basis van een nieuw abo)

Reputatie 7
Badge +3

@robert99 Goeie morgen, is het de bedoeling dat het nummer eindigend met 89 terug in dienst komt en nadien wordt overgezet naar een P&G?

 

@Luc.M Goedemiddag, bedoeling dat mijn  nummer  terug in dienst komt en nadat abonnement bij Proximus is ook goed! 

Reputatie 7
Badge +3

@robert99  Ziezo de herstel na opzeg is gelanceerd. Komt spoedig terug in dienst. Ik zie dat er ondertussen ook een nummer actief staat eindigend op 0472xxxx17. Is het de bedoeling dat dit nummer ook in dienst blijft? groetjes Luc

@Luc.M 

Beste Luc,
dank u voor uw snelle antwoord en oplossing, 
ok, zodra ik kan zal ik een nieuw abonnement starten met het nummer 0484*** en helaas zal het abonnement op het nummer 0472**** moeten worden opgezegd (ik deed het alleen omdat ik was  volledig  offline). 

Reputatie 7
Badge +3

@robert99  Prima, je laat maar iets weten of we je moeten helpen. Fijn eindejaar  Luc

Reageer