Vraag

gsm

  • 23 July 2020
  • 7 reacties
  • 132 Bekeken

Heb ik recht op een nieuwe gsm als ik mijn contract verlengde. Tel 047195**** of 048697****

Dank bij voorbaat 

Francois Stuyver 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Voor zover mij bekend geeft Proximus normaal geen GSM’s weg bij onderschrijving of verlenging van een contract

Indien u een GSM met abonnement hebt onderschreven, vervalt de optie “dataphone” automatisch na 24 maand en wordt uw gewoon abonnement (Mobilus xyz) verdere voor onbepaalde duur

Uiteraard kunt u vanaf dan zonder meer opnieuw een GSM met abonnement contract afsluiten voor een nieuwe periode van 24 maand (zelfs met hetzelfde GSMnr en Mobilus abonnement xyz enkel de optie dataphone abc wordt opnieuw toegevoegd)

De optie dataphone = de afbetaling van uw toestel

Ik denk ook @Francois Stuyver  verkeerde info gekregen heeft en dat de enige mogelijkheid is van zoals je zegt van opnieuw een gsm met abo te nemen. 

Proximus medewerkers kunnen u daarbij morgen verder helpen als ze terug langskomen op het forum

Reputatie 6
Badge +3

Je hebt nooit recht op een nieuwe GSM bij contract verlenging of bij het aangaan van enkel maar een mobiel abonnement. Bij een combo van smartphone+abonnement kan je zoals @M_016  en @Martin kan je op het einde van de afbetaal periode, een nieuwe betalende combo van smartphone+abonnement aanschaffen.

mss kan je  ook voor de afbetaalde periode, indien je van het vorig toestel de restwaarde afbetaald, dacht van dit hier al gelezen te hebben ook.

Reputatie 6
Badge +3

Dat zou inderdaad ook mogelijk zijn indien ze de resterende dataphone periode bij plaatsen bij dat van je vervang nieuwe smartphone waar ook nieuwe dataphone periode aanvat.

Het zou inderdaad maar logisch zijn want bij abo wissel kun je ook maar natuurlijk moet de restwaarde wel uiteraard van het oud toestel betaald worden op één of andere manier.

Reputatie 7
Badge +3

@Francois Stuyver 

Beste,

momenteel heb je 2 gsm abo’s lopen bij ons (gsm nummers in je bericht heb ik aangepast en de volledige nummers staan nu in je profiel, enkel zichtbaar voor ons en jezelf)

Bij 1 gsm is een promotoestel gelinkt, met afbetaling tot juli 2021.   Het andere toestel is een gewoon los abonnement.

Wat is je bedoeling ?

wil je het lopende contract vroegtijdig beëindigen ? dat kan door het promotoestel stop te laten zetten en dan betaal je het restbedrag…

wil je een bijkomend toestel nemen op het andere nummer ? dat kunnen we nakijken…

laat maar weten wat de bedoeling is ? 

groeten,

Tina

 

Ter info:

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken)

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

 

 

Reageer