Skip to main content

Ik zou graag mijn groepgesprekken willen activeren, bij mijn vorige provider orange was dit wel in toepassing. Zou irmand mij hiervoor kunnen helpen?

TUI: is het dit wat je misschien bedoelt → De Call Connect-app gebruiken op je gsm | Proximus


Neen niet de connect-app.


@Karacat Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer)aanvullen op uw profiel.Kan u mij ook een korte uitleg bezorgen wat u juist hiermee bedoelt.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


@Karacat 

is het ondertussen opgelost ? Als t niet zo is:

graag wat meer info over wat je precies wil bekomen en 

je profiel invullen : 

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groeten

Tina

 


@Karacat Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer)aanvullen op uw profiel.Kan u mij ook een korte uitleg bezorgen wat u juist hiermee bedoelt.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

 

Beste, dus als ik een tweede oproep aanneem dat ik ze kan samenvoegen. Zodat ik met 3-4 personen samen een groepgesprek kan uitvoeren.


@Karacat

is het ondertussen opgelost ? Als t niet zo is:

graag wat meer info over wat je precies wil bekomen en 

je profiel invullen : 

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groeten

Tina

 

 

Beste,

 

Het is ingevuld.


Reageer