Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?
Staat normaal vermeld op de site van proximus zelf als je op Voorwaarden klikt
dit moet dus via Samsung zelf gebeuren → promo | Samsung België &→ promo | Samsung België
Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?
hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G
hier de link Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone
Zoals ik reeds in mijn eerste bericht melde kun je dit terugvinden onder de voorvoorwaarden op de Proximus site:
Maar die link werkt niet!
@Proximus.forummedewerkers mss best de link eens laten aanpassen.
Dag
Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?
hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G
hier de link Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone
Ik heb deze gsm aangekocht, de verkoper haalde nog aan dat het een heel mooi aanbod was gezien je de headphones kreeg bovenop de €50 cashback. Nu 2 weken later krijg ik een e-mail van Samsung dat deze promo niet combineerbaar is en ik dus geen headphones zal ontvangen.. kan toch niet zomaar????!!!
Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?
hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G
hier de link Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone
Ik heb deze gsm aangekocht, de verkoper haalde nog aan dat het een heel mooi aanbod was gezien je de headphones kreeg bovenop de €50 cashback. Nu 2 weken later krijg ik een e-mail van Samsung dat deze promo niet combineerbaar is en ik dus geen headphones zal ontvangen.. kan toch niet zomaar????!!!
Staat nochtans zo op de Proximus website Cashback en cadeau’s | Proximus
Samsung Galaxy A52s 5G €50 Terugbetaald & Gratis JBL Noise Cancelling headset https://samsung.com/be/promo
promo | Samsung België www.samsung.com/be/promo/promo/?id=4P2S8ALCR594Q
Dus aan Proximus om dit recht te zetten en een tegemoetkoming te doen , lijkt mij hier van toepassing.
Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?
hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G
hier de link Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone
Ik heb deze gsm aangekocht, de verkoper haalde nog aan dat het een heel mooi aanbod was gezien je de headphones kreeg bovenop de €50 cashback. Nu 2 weken later krijg ik een e-mail van Samsung dat deze promo niet combineerbaar is en ik dus geen headphones zal ontvangen.. kan toch niet zomaar????!!!
Staat nochtans zo op de Proximus website Cashback en cadeau’s | Proximus
Samsung Galaxy A52s 5G €50 Terugbetaald & Gratis JBL Noise Cancelling headset https://samsung.com/be/promo
promo | Samsung België www.samsung.com/be/promo/promo/?id=4P2S8ALCR594Q
Dus aan Proximus om dit recht te zetten en een tegemoetkoming te doen , lijkt mij hier van toepassing.
Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?
hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G
hier de link Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone
Ik heb deze gsm aangekocht, de verkoper haalde nog aan dat het een heel mooi aanbod was gezien je de headphones kreeg bovenop de €50 cashback. Nu 2 weken later krijg ik een e-mail van Samsung dat deze promo niet combineerbaar is en ik dus geen headphones zal ontvangen.. kan toch niet zomaar????!!!
Staat nochtans zo op de Proximus website Cashback en cadeau’s | Proximus
Samsung Galaxy A52s 5G €50 Terugbetaald & Gratis JBL Noise Cancelling headset https://samsung.com/be/promo
promo | Samsung België www.samsung.com/be/promo/promo/?id=4P2S8ALCR594Q
Dus aan Proximus om dit recht te zetten en een tegemoetkoming te doen , lijkt mij hier van toepassing.
@Pat52 weet u soms hoe ik het beste te werk ga om Proximus dit te laten rechtzetten? Soms een emailadres of telefoonnr? Alvast bedankt
Ondertussen kan je best in je profiel je klantennummer , mobielnummer enz... invullen. En in het Ticket (Privé) de referentie van je registraties bij Samsung voor de Cashback en de JBL headset.
Dan kunnen de medewerkers van Proximus je vlugger helpen/antwoorden.
Ga naar https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op
Groeten, Patrick
@Pat52 weet u soms hoe ik het beste te werk ga om Proximus dit te laten rechtzetten? Soms een emailadres of telefoonnr? Alvast bedankt
Ondertussen kan je best in je profiel je klantennummer , mobielnummer enz... invullen. En in het Ticket (Privé) de referentie van je registraties bij Samsung voor de Cashback en de JBL headset.
Dan kunnen de medewerkers van Proximus je vlugger helpen/antwoorden.
Ga naar https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op
Groeten, Patrick
ik heb een dossier opgemaakt en zal kijken wat we kunnen doen voor jou.
groeten
Tina
na contact bij Samsung bleek dat zij de fout gemaakt hebben en je aanvraag is ondertussen wél goedgekeurd.
Heb je bevestiging ontvangen?
Groeten
Tina
Heb je de aanvraag voor de headset nog kunnen doen?
Hoe is het bij jou afgelopen?
groeten
Tina
na contact bij Samsung bleek dat zij de fout gemaakt hebben en je aanvraag is ondertussen wél goedgekeurd.
Heb je bevestiging ontvangen?
Groeten
Tina
Neen helaas nog geen bevestiging van ontvangen.
Enig idee wanneer deze headset zou toegezonden worden? Zelfde tijdspanne als eerder aangekondigd bij hun acties?
Bedankt voor je inspanningen, waardeer dit enorm!
Groeten
graag gedaan :-)
ja, leveringstijd idem als bij andere acties, kan dus nog even duren
vermoedelijk ga je een track en trace krijgen…
hopelijk komt het in orde: zoniet… ring the bell ;-)
groeten
Tina
Hallo
Ik heb dit ook voorgehad eerst werd het geweigerd maar in december heb ik mail gehad dat het wek goedgekeurd is weet iemand wat de levertermijn is?
Mvg Degreef Bram
graag gedaan :-)
ja, leveringstijd idem als bij andere acties, kan dus nog even duren
vermoedelijk ga je een track en trace krijgen…
hopelijk komt het in orde: zoniet… ring the bell ;-)
groeten
Tina
vandaar dat ik the bell even ring
groeten
Bij mij is die gisteren geleverd dus vermoed ik dat ze binnenkomen
ik zal het even navragen via onze contactpersonen.
groeten
Tina
ik zal het even navragen via onze contactpersonen.
groeten
Tina
Alvast bedankt.
Groeten
ik zal het even navragen via onze contactpersonen.
groeten
Tina
Hoi Tina,
heb je soms al nieuws ontvangen van Samsung?
Thx groetjes
ik heb mijn collega nog eens een herinnering gestuurd: hij had nochtans bevestiging van Samsung…
sorry
Groeten
Tina
Dag iedereen
Net als jullie heb ik eind oktober ook een Samsung galaxy a52 gekocht bij Proximus, foto's van de rekening getrokken en alle gegevens ingevuld, maar nog geen hoofdtelefoon gezien.
Is daar iets fout gelopen?
Groetjes
Thasja
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.