Skip to main content

beste

gisteren deed we een aankoop van een samsung galaxy s10 bij proximus.

daarbij stond vermeld dat we gratis galaxy buds kregen.

vandaag de galaxy s10 ontvangen zonder de galaxy buds.

bel naar de klantendienst en ik moet daarvoor een mail sturen.

kunnen jullie hier iets aandoen?

waar moet ik een mail sturen?

groeten

@NataschaXIII Het staat steeds vermeld in de algemene voorwaarden van de promotie hoe je deze kan bekomen. Groetjes, Antonella


Het staat inderdaad wat verstopt op de prox site in die zin dat je onderaan op voorwaarden moet klikken waar deze uitleg dan o.a. ook te vinden is.

Maar ik laat het verder over aan de proximus forummedewerkers voor een eventuele oplossing/voorstel.


Wij zitten met hetzelfde probleem, toestel gekocht maar geen buds, helaas werd er niet verteld dat je moest registreren via de Samsung-website. Actie afgelopen, buds langs onze neus voorbij.


Normaal vind je al de promo’s van Samsung hier terug 

https://www.samsung.com/be/promo/


dank u wel


Ter info:

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=3EU3L6KQ566YE

→ U dient hieromtrent een registratie bij Samsung uit te voeren