Ik ben op zoek naar een oplossing voor het bereik bij mij thuis.
Door het coronavirus werken wij nu van thuis uit en ik heb geen bereik binnenshuis wat heel problematisch is voor mijn werk. ( Vertegenwoordiger )
Nu ben ik speciaal veranderd van telenet naar proximus omdat jullie een mobile coverage extender aanbieden voor proximusnrs en ik een werknr heb van proximus.
Ik had dit ook gevraagd bij installatie al mee te leveren, nu is dit jammer genoeg niet gebeurd en kunnen ze nu blijkbaar geen meer leveren. ( beetje bedrogen dus)
Ze raadden mij aan om in een proximuscenter te gaan om te zien of daar nog stock was.
In die in oudenaarde hebben ze er echter geen en niemand lijkt mij te kunnen vertellen waar wel nog stock is.
Al heb ik wel via een callback (geregeld in center oudenaarde )iemand mij laten vertellen dat er 1 Deinze nog 1 beschikbaar was.
Nu had ik deze mensen graag gecontacteerd om die op kant te laten leggen aangezien er maar 1 was maar dit bleek ook niet mogelijk.
Het zou namelijk zeer jammer zijn als ik 2 uur moet rijden voor een mce dat deze dan net is meegegeven aan iemand anders…
Ondertussen reeds 7-8 keer gebeld naar klantendienst en telkens als antwoord: sorry dat we u niet kunnen helpen meneer…
Eerlijk gezegd begin ik mijn omschakeling serieus te betreuren en zou ik beter onze zaakvoerder overtuigen mijn werknr te veranderen naar een andere provider zodat ik ook privé kan veranderen om wel geholpen te worden…
Heel simpel probleem dus : Geen bereik -> graag oplossing ( btw ik ben meer dan bereid hiervoor te betalen )
Geef mij het adres van een winkel waar er stock is, laat hem op kant leggen en probleem opgelost.
Met vriendelijke groeten,
Een nieuwe ontevreden klant