Hoe moet je een gestolen gsm aan geven aan de omnium verzekering? Als je het nummer belt voor aangifte wordt je doorverwezen naar Proximus aangifte .be.Daar vul je de gegevens in en dan sturen ze je een code naar je gsm! Die GESTOLEN IS!!! Zelfs in de Proximus shop kunnen ze me niet helpen. Heeft er iemand raad voor mij aub?
Ter info: in afwachting van een reactie van een PX forummedewerker:
geef ik je al de info mee die hier vroeger gepost werd:
Heb je een optie smartphone Omnium ?
dan kan je het probleem doorgeven via 0800 90 790.
Contactgegevens van onze partner SPB (schadebehandeling)
- Openingsuren SPB: maandag - zaterdag, tussen 9u en 17u30.
- België: 0800 90 790 - buitenland : +32 3 221 51 48
- Website: https://smartphoneomnium.spb.eu
- e-mail: smartphoneomnium@spb.be
TIP: Om zo vlug mogelijk verder geholpen te worden: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Dank u voor de reactie. Ik sta voor de 5de keer in de Proximus shop. Ze gaan het nu in orde krijgen zeggen ze!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.