Skip to main content

Geachte meneer/ mevrouw, 

Ik heb voortdurend een melding op mijn gsm dat ik mijn puk code moet ingeven. Ik heb dit meerdere keren gedaan en ik heb mijn pin code veranderd maar ik krijg nog steeds geen toegang tot mijn gsm. 
Ik weet niet of dit probleem aan mijn simkaart ligt of aan mijn toestel. 
kunt u mij hier een antwoord op geven?

Dank bij voorbaat, 

Margaret Caufrier

Geachte meneer/ mevrouw, 

Ik heb voortdurend een melding op mijn gsm dat ik mijn puk code moet ingeven. Ik heb dit meerdere keren gedaan en ik heb mijn pin code veranderd maar ik krijg nog steeds geen toegang tot mijn gsm. 
Ik weet niet of dit probleem aan mijn simkaart ligt of aan mijn toestel. 
kunt u mij hier een antwoord op geven?

Dank bij voorbaat, 

Margaret Caufrier

krijg je deze melding steeds als de gsm uit slaapstand komt of enkel als je deze herstart ?
als je wil zeker zijn dat het probleem niet aan de gsm ligt kan je even testen om de sim in een ander toestel te proberen
als je sim zelf defect is kan je deze omruilen via een proximus winkel, daar kunnen ze ook je info van de sim overzetten


Reageer