Skip to main content

Hallo,

Sinds bijna 3 dagen is sms verkeer op de smartphone niet meer mogelijk. 
Steeds wordt om verificatie van mijn account gevraagd maar dit helpt niet. 
Ik weet ondertussen dat het algemeen probleem is momenteel en dat er aan gewerkt wordt om een oplossing te vinden. Er werd men via de klantendienst ook verteld dat we als klant niks kunnen doen. 
Is er al enig zicht op een oplossing?

mvg

luc

pas maandag kun je een reactie van iemand van proximus zelf verwachten.


@funcleluke Heb je nog steeds een probleem? Is het een Android toestel of een Apple? Zijn het smsen of gaat het over een soort van imessage of messenger?


Hallo,

Ten eerste ben ik verkeerd geweest: sms lukte nog maar het was mailen die niet meer lukte. Sorry voor de verwarring. Shame on me .

Het is nu net opgelost door mijn wachtwoord te laten resetten door de klantendienst. Ik wou dat zelf doen maar ik kreeg steeds een foutmelding online dus na de zoveelste poging moest ik het opgeven. 
Nadeel is nu wel dat ik op al mijn apparaten het wachtwoord opnieuw moet instellen maar is nu toch tenminste opgelost.