Ik heb eind april dit nummer van mijn werkgever overgenomen en dit was mijn eerste "buitenlandse test".
M.i. staan mijn instellingen correct. Kan dit worden nagekeken? Binnenkort ga ik opnieuw de grens over. Met dank! Groeten, Luc
Ik twee dagen geleden zelfde probleem ! Alles was aangevinkt en ook alles uitgezet dan terug aangezet ! Niets hielp ik bleef geen service hebben ! Heb iPhone 8 !
was vroeger geen probleem ! Chat op my proxumus contacteerd en zeggen zet manueel aan dus ook gedaan en ook niets !
was ook nog verloren gereden en aan mijn iPhone had ik niets ! Of was het eerder de pech ik proximus heb want mij lijkt daar eerder probleem te zitten !
thuis en in mijn stad ook vaak geen 4g en wifi is al helemaal een ramp !
zit thuis bij mijn modem en zal eerder de wifi zien van de buren die bij Telenet of orange zitten !
is best balen hoor en betaal ik daarvoor een smartphone abb van 26,99€ ?
Ik bedoelde meer dat allebeide wegvallen !
heb een super slechte WiFi bereikt sinds de V5 modem heb en kon wel op 4G rekenen want zette ik wifi uit en liet de 4G alleen open en kon ik surfen en das nu sinds een tweetal maanden niet meer en das dan balen vooral als buitenshuis bent en ik dringend de dienst buslijnen moet hebben! Maar ik zal eens shop gaan zoals reeds aangeraden geweest !
had hier gereageerd en dit gepost omdat ik al heel vaak heel goede raad en tips kreeg van medeleden ?
kon nu ook zo zijn
grtjs Maria
het is aan
Privéberichten kun je lezen als je op het forum rechtsboven op je avatar klikt en dan op privéberichten klikken.
Klik hier voor een HappyHouse technieker
Oeps dank u Martin
was even in vergissing dat mijn eigen topic was
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.