Skip to main content
Beantwoord

geen netwerk in het buitenland


Ik verblijf momenteel in Gran Canaria. Sinds onze aankomst hier heb ik geen netwerk, geen mobiel, telefonisch niet bereikbaar, gewoon niets. Herstarten van mijn gsm helpt niet. Bij mijn partner werkt alles wel en We vallen onder hetzelfde abonnement. 
hij heeft netjes een sms ontvangen bij landing, hier helaas niets. Werd mijn sim-kaart geblokkeerd? Nochtans werkte alles bij een eerdere reis enkele maanden terug perfect. 

Beste antwoord door tina.b

@NicoAOks 

is het de flex S of de M die niet werkt in het buitenland?

Dat staat nog niet vermeld in jullie profiel :-)

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 reacties

Martin
  • 33189 reacties
  • 23 maart 2025

@NicoAOks In het weekend komt hier niemand langs van Proximus zelf op het forum om dit verder na te trekken aan hun kant.

Is het mogelijk dat je eens de simkaart dat in uw toestel zit in het toestel van je vrouw te steken en de simkaart van het toestel van je vrouw in jouw toestel te steken, om zo te zien bij wie het dan wel nog werkt.

Ter bijkomende info:

Vanuit het buitenland de helpdesk bellen: +32 475 15 60 00

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 24 maart 2025

@NicoAOks 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Hebben jullie de tip van Martin gevolgd?

Vul aub alle nodige gegevens in in je forum profiel zodat we kunnen nakijken wat er mis kan zijn.

mvg

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025

@tina.b We hebben de tip nog niet geprobeerd. We hebben dat pinnetje niet mee. Mijn gegevens werden aangevuld in mijn profiel. 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2025

@NicoAOks 

is het de flex S of de M die niet werkt in het buitenland?

Dat staat nog niet vermeld in jullie profiel :-)


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025

Het is de S die problemen heeft. ​@tina.b 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 24 maart 2025

@NicoAOks 

ok, ik stuur door naar collega om na te vragen wat er ad hand kan zijn.

mvg

Tina


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 25 maart 2025

@NicoAOks Er staat geen blokkering bij ons actief.Het gaat waarschijnlijk dan een probleem zijn met de simkaart of het toestel.Maar dat kunnen we enkel met zekerheid weten door de kruistest uit te voeren.Misschien is er in de buurt een gsm-shop die het voor u kan testen.Groetjes,Joel

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 25 maart 2025

@Joel M  ik weet niet wat er is gebeurd maar na een gesprek tussen mijn partner en 1 van jullie medewerkers, is het opgelost. Ik heb opnieuw netwerk. 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 26 maart 2025

@NicoAOks Fijn dat het in orde is!


Reageer