geen gsm ontvangst

  • 12 April 2023
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Ik ben sinds kort woonachtig te Boom 2850 en het is  verschrikkelijk om 1 blokje ontvangst te krijgen op men gsm, als ik naar de straat toeloop krijg ik een klein beetje ontvangst. Volgens de buren hebben veel mensen het zelfde probleem en blijkbaar komt er geen oplossing. Nu ben ik al al van 1994 klant bij Proximus dus ongeveer 30 jaar maar ik ben nu toch echt verplicht vanaf volgende week over te stappen naar Telenet, ik hoop dan van deze problemen af te zijn daar jullie niemand in Boom kunnen helpen 


2 reacties

@Malige 
Nu zal er u niemand meer van PX zelf te woord staan of meer uitleg kunnen geven over eventuele voorzien oplossingen en zal dat pas morgen zijn.

Ondertussen geef ik je deze info mee zodat je ondertussen toch zou kunnen bellen met je smartphone door gebruik te maken van VoWifi wat dus staat voor bellen over wifi .

hier vind je wat uitleg hieromtrent:

→ VoWiFi: vanaf nu kan je binnenshuis bellen en sms’en via je wifi

→  Bellen via wifi | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Malige   Dag, er zijn een tijd geleden werken gestart aan de zendmasten. Men is er harware aan het vervangen en deze gaven nog  de nodige kinderziekten ( mast 03RDS). Men is hiervan op de hoogte en doen het nodige om dit spoedig in orde te krijgen. 

Reageer