In september zijn we overgestapt van Telenet naar Proximus met ons gsm/tv/internetabonnement. Wij hebben 2 mobiele nummers met een onbeperkt Mobile Flex Unlimited abbonement en kunnen geen gedetailleerd verbruik zien in de app en online op Myproximus. Enkel het aantal verbruikte GB’s is zichtbaar. Ik heb reeds de klantendienst gecontacteerd en kreeg de uitleg “Als u een onbeperkt abbonement heeft , kan u geen gedetailleerd verbruik zien” Bij Telenet had ik ook een onbeperkt abonnement en hier waren mijn berichten en oproepen perfect op te volgen. Graag een oplossing hiervoor.
Alvast bedankt.
De betaler van de factuur krijgt de gespreksdetails ( nummers ) niet standaard te zien. Als u het wenst, kunt u ze echter zichtbaar maken door met de gsm in kwestie gratis TONEN (in hoofdletters) te sms’en naar 8787. (Dit voor elk GSM abonnement met het toestel verbonden aan het GSM nummer)
Indien dit gelukt is na TONEN te sms’en naar 8787:
- Proximus stuurt onmiddellijk een bevestigings-sms met de volgende tekst: Proximus-info : Beste klant, uw aanvraag werd geregistreerd
- Binnen 24 uur stuurt Proximus een tweede sms: Proximus-info : Beste klant, zoals gevraagd, is het gedetailleerde overzicht van de gesprekken voor dit gsm-nummer voortaan vrijgegeven. En kan je dit zien in My Proximus , alsook op de toekomstige aanrekeningen.
De betaler van de factuur krijgt de gespreksdetails ( nummers ) niet standaard te zien. Als u het wenst, kunt u ze echter zichtbaar maken door met de gsm in kwestie gratis TONEN (in hoofdletters) te sms’en naar 8787. (Dit voor elk GSM abonnement met het toestel verbonden aan het GSM nummer)
Indien dit gelukt is na TONEN te sms’en naar 8787:
- Proximus stuurt onmiddellijk een bevestigings-sms met de volgende tekst: Proximus-info : Beste klant, uw aanvraag werd geregistreerd
- Binnen 24 uur stuurt Proximus een tweede sms: Proximus-info : Beste klant, zoals gevraagd, is het gedetailleerde overzicht van de gesprekken voor dit gsm-nummer voortaan vrijgegeven. En kan je dit zien in My Proximus , alsook op de toekomstige aanrekeningen.
Dit heb ik enkele weken geleden reeds gedaan, zonder resultaat jammer genoeg.
Beide bevestigings-smsen heb ik ontvangen, maar mijn verbruik is nog steeds niet zichtbaar…
Uit eigen ervaring , zal dit zichtbaar zijn vanaf je een nieuwe aanrekening ontvangt van Proximus. Waarschijnlijk November .
Dan is het zeker geactiveerd alsook retroactief ( vorige aanrekeningen tonen dan ook de info van gebelde nummers , verstuurde sms’en enz..)
Uit eigen ervaring , zal dit zichtbaar zijn vanaf je een nieuwe aanrekening ontvangt van Proximus. Waarschijnlijk November .
Dan is het zeker geactiveerd alsook retroactief ( vorige aanrekeningen tonen dan ook de info van gebelde nummers , verstuurde sms’en enz..)
Even afwachten dus, vriendelijk bedankt voor uw snelle hulp!
Even terugkomen op dit topic. We zijn inmiddels november en mijn verbruiken zijn nog steeds niet zichtbaar.. Ik heb toch de indruk dat er bij Proximus redelijk wat mankementen zijn die erg moeilijk opgelost geraken. Kan er iemand mij verder helpen zodat mijn verbruiken eindelijk zichtbaar worden?
alvast bedankt!
Ter info: Als je de shaker functie (schudden met je toestel) gebruikt in de app, kun je het probleem melden en dit komt dan direct terecht bij de bevoegde personen die zich daar mee bezig houden.
Ter info: Als je de shaker functie (schudden met je toestel) gebruikt in de app, kun je het probleem melden en dit komt dan direct terecht bij de bevoegde personen die zich daar mee bezig houden.
Ik heb het probleem intussen vermeld, (Al verwacht ik dat ook via deze weg ze niet met een oplossing gaan komen)
Bedankt voor uw hulp.
Ik wou het je toch meegeven omdat ik via deze manier ook al enkele keren geholpen geweest ben, dus hoop ik dat het voor u ook zo in orde komt.
Nee het is nog steeds niet in orde, beide nummers van ons abonnement tonen nog steeds geen verbruiken voor oproepen en berichten. Enkel het aantal verbruikte GB’s is zichtbaar.
Nog steeds niemand wat dit probleem kan oplossen?Ik ben sinds september klant en nog steeds is mijn verbruik niet zichtbaar. Al verschillende pogingen gedaan bij de klantendienst , op dit forum, via troubleshoot op de app, alles zonder resultaat. Ik begin mijn geduld op deze manier erg te verliezen.. Hoe moeilijk kan het zijn om een klant zijn verbruik zichtbaar te maken?
ik weet niet of het er iets mee zou kunnen te maken hebben maar daarnet heeft een PX medewerker gemeld dat er morgen enkele problemen met MyProximus zouden opgelost zijn dit was ivm Producten die niet zichtbaar zijn en wie weet lost dit ook je probleem op
Heb je het probleem zowel met de app als met de web versie
ik weet niet of het er iets mee zou kunnen te maken hebben maar daarnet heeft een PX medewerker gemeld dat er morgen enkele problemen met MyProximus zouden opgelost zijn dit was ivm Producten die niet zichtbaar zijn en wie weet lost dit ook je probleem op
Heb je het probleem zowel met de app als met de web versie
Nee dit heeft mijn probleem niet opgelost , het is zowel via de app als via de website niet zichtbaar.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.