Beantwoord

Geen gedetailleerd verbruik zichtbaar

  • 25 October 2023
  • 15 reacties
  • 168 Bekeken

In september zijn we overgestapt van Telenet naar Proximus met ons gsm/tv/internetabonnement. Wij hebben 2 mobiele nummers met een onbeperkt Mobile Flex Unlimited abbonement en kunnen geen gedetailleerd verbruik zien in de app en online op Myproximus. Enkel het aantal verbruikte GB’s is zichtbaar. Ik heb reeds de klantendienst gecontacteerd en kreeg de uitleg “Als u een onbeperkt abbonement heeft , kan u geen gedetailleerd verbruik zien” Bij Telenet had ik ook een onbeperkt abonnement en hier waren mijn berichten en oproepen perfect op te volgen. Graag een oplossing hiervoor. 
Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Pat52 25 October 2023, 17:10

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

      @LennertP 

De betaler van de factuur krijgt de gespreksdetails ( nummers ) niet standaard te zien. Als u het wenst, kunt u ze echter zichtbaar maken door met de gsm in kwestie gratis TONEN (in hoofdletters) te sms’en naar 8787. (Dit voor elk GSM abonnement met het toestel verbonden aan het GSM nummer)

Indien dit gelukt is na TONEN te sms’en naar 8787:

  • Proximus stuurt onmiddellijk een bevestigings-sms met de volgende tekst: Proximus-info : Beste klant, uw aanvraag werd geregistreerd
  • Binnen 24 uur stuurt Proximus een tweede sms: Proximus-info : Beste klant, zoals gevraagd, is het gedetailleerde overzicht van de gesprekken voor dit gsm-nummer voortaan vrijgegeven. En kan je dit zien in My Proximus , alsook op de toekomstige aanrekeningen.

      @LennertP 

De betaler van de factuur krijgt de gespreksdetails ( nummers ) niet standaard te zien. Als u het wenst, kunt u ze echter zichtbaar maken door met de gsm in kwestie gratis TONEN (in hoofdletters) te sms’en naar 8787. (Dit voor elk GSM abonnement met het toestel verbonden aan het GSM nummer)

Indien dit gelukt is na TONEN te sms’en naar 8787:

  • Proximus stuurt onmiddellijk een bevestigings-sms met de volgende tekst: Proximus-info : Beste klant, uw aanvraag werd geregistreerd
  • Binnen 24 uur stuurt Proximus een tweede sms: Proximus-info : Beste klant, zoals gevraagd, is het gedetailleerde overzicht van de gesprekken voor dit gsm-nummer voortaan vrijgegeven. En kan je dit zien in My Proximus , alsook op de toekomstige aanrekeningen.

Dit heb ik enkele weken geleden reeds gedaan, zonder resultaat jammer genoeg. 
Beide bevestigings-smsen heb ik ontvangen, maar mijn verbruik is nog steeds niet zichtbaar… 
 

 

Reputatie 7
Badge +3

@LennertP 

Uit eigen ervaring , zal dit zichtbaar zijn vanaf je een nieuwe aanrekening ontvangt van Proximus. Waarschijnlijk November .

Dan is het zeker geactiveerd alsook retroactief ( vorige aanrekeningen tonen dan ook de info van gebelde nummers , verstuurde sms’en enz..)

@LennertP

Uit eigen ervaring , zal dit zichtbaar zijn vanaf je een nieuwe aanrekening ontvangt van Proximus. Waarschijnlijk November .

Dan is het zeker geactiveerd alsook retroactief ( vorige aanrekeningen tonen dan ook de info van gebelde nummers , verstuurde sms’en enz..)

Even afwachten dus, vriendelijk bedankt voor uw snelle hulp! 

Reputatie 7
Badge +3

@LennertP Alvast bedankt @Pat52 voor de info.Groetjes,Joel

@LennertP Alvast bedankt @Pat52 voor de info.Groetjes,Joel

Even terugkomen op dit topic. We zijn inmiddels november en mijn verbruiken zijn nog steeds niet zichtbaar.. Ik heb toch de indruk dat er bij Proximus redelijk wat mankementen zijn die erg moeilijk opgelost geraken. Kan er iemand mij verder helpen zodat mijn verbruiken eindelijk zichtbaar worden? 
 

alvast bedankt! 

@LennertP 

Ter info: Als je de shaker functie (schudden met je toestel) gebruikt in de app, kun je het probleem melden en dit komt dan direct terecht bij de bevoegde personen die zich daar mee bezig houden.

@LennertP

Ter info: Als je de shaker functie (schudden met je toestel) gebruikt in de app, kun je het probleem melden en dit komt dan direct terecht bij de bevoegde personen die zich daar mee bezig houden.

Ik heb het probleem intussen vermeld, (Al verwacht ik dat ook via deze weg ze niet met een oplossing gaan komen) 

 

Bedankt voor uw hulp.

Ik wou het je toch meegeven omdat ik via deze manier ook al enkele keren geholpen geweest ben, dus hoop ik dat het voor u ook zo in orde komt.

Reputatie 7
Badge +3

@LennertP  Alles staat goed in onze systemen. Is dit in orde?

@LennertP  Alles staat goed in onze systemen. Is dit in orde?

Nee het is nog steeds niet in orde, beide nummers van ons abonnement tonen nog steeds geen verbruiken voor oproepen en berichten. Enkel het aantal verbruikte GB’s is zichtbaar.  
 

 

Nog steeds niemand wat dit probleem kan oplossen?Ik ben sinds september klant en nog steeds is mijn  verbruik niet zichtbaar. Al verschillende pogingen gedaan bij de klantendienst , op dit forum, via troubleshoot op de app, alles zonder resultaat. Ik begin mijn geduld op deze manier erg te verliezen.. Hoe moeilijk kan het zijn om een klant zijn verbruik zichtbaar te maken? 

ik weet niet of het er iets mee zou kunnen te maken hebben maar daarnet heeft een PX medewerker gemeld dat er morgen enkele problemen met MyProximus zouden opgelost zijn dit was ivm Producten die niet zichtbaar zijn en wie weet lost dit ook je probleem op

Heb je het probleem zowel met de app als met de web versie

ik weet niet of het er iets mee zou kunnen te maken hebben maar daarnet heeft een PX medewerker gemeld dat er morgen enkele problemen met MyProximus zouden opgelost zijn dit was ivm Producten die niet zichtbaar zijn en wie weet lost dit ook je probleem op

Heb je het probleem zowel met de app als met de web versie

Nee dit heeft mijn probleem niet opgelost , het is zowel via de app als via de website niet zichtbaar. 

Reputatie 7
Badge +4

@LennertP Bij een unlimited abonnement is enkel het verbruik buiten je bundel zichtbaar (vb internationale oproepen,...). Het verbruik binnen je bundel zie je niet. Je zou wel een melding moeten hebben dat je ‘onbeperkt’ verbruik hebt. Dit moet, zoals hierboven vermeld, gemeld worden door met je GSM te schudden als de app open staat. 

Reageer