Na overzetten van mijn proximus abonnement via mijn werkgever naar een prepaid op mijn eigen naam kon ik wel registreren via de eID. Daarna kon ik geld opladen op mijn pay en go. Echter, er wordt geen netwerkverbinding gemaakt. Ik kreeg eerder wel een SMS dat ik mijn kaart moest aktiveren op 1911 maar ik kan geen connectie maken daar ik momenteel in het buitenland verblijf. Is er een andere manier om dit op te lossen?
volgens mij kun je dit via een P&G Myproximus account die je kunt aanmaken
voor je P&G kaart → https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1
PS: pas morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs hier.
kan je aub in je profiel zo veel mogelijk gegevens invullen? om welk gsm nr gaat het ?
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
groeten
Tina
Profiel is aangevuld
- heb je het toestel al eens volledig uitgezet en terug aan?
- als dat niet helpt: normaal gezien moet de eerste connectie in het binnenland gedaan worden…
dus ik weet niet of het nu wel zal lukken in het buitenland - Succes
We kunnen proberen om er een abonnement van te maken? Laat maar horen of we nog iets kunnen doen
Groetjes
Tina
@tina.b
Dag Tina, Toestel werd reeds aan en afgezet. Ik heb nog wat verder geprobeerd en lijkt nu voorlopig te lukken door manueel een netwerk te selecteren. Ik heb nu dus wel connectie maar my proximus is nog steeds niet geconnecteerd met mijn pay en go kaart. Ik heb u een prive bericht gestuurd met wat meer uitleg.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.