Vraag

Geen blokkeringen in mijn instellingen maar toch geen mobiele diensten kunnen kopen

  • 10 July 2021
  • 7 reacties
  • 259 Bekeken

Ik kan online wel een ticket voor de bus (De Lijn) aanschaffen maar bijvoorbeeld niet bellen naar een betalend (0904-04517)  noch aankopen doen middels sms, nummer terwijl ik beide eerder wel kon

Alle blokkeringen staan af en de optie mobiele betalingen staat aan. 

Meermaals gebeld maar tot op heden geen oplossingen..


7 reacties

Maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs en kunnen dan natrekken of er een blokkering in je profiel actief staat en kunnen die in dat geval uitzetten.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus

Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus

Ik heb zojuist iemand van Proximus kunnen spreken en blijkbaar is er een probleem met phishing sms’n  waardoor men vanuit Proximus besloten heeft om deze diensten voorlopig te blokkeren.

bedankt voor de feedback

No problem

Weet alleen niet hoe lang dit gaat duren. Vind het tevens jammer dat men mij niet op de hoogte brengt of zelfs de keuze (lees: risico) aan mij laat.

In de veronderstelling natuurlijk dat ze u de juiste info gegeven hebben :wink:

Ik krijg nog steeds deze melding iedere keer als ik online een mobiele betaling tracht te doen.

En weer zegt men via de chat dat er niks geblokkeerd staat op mijn account…

Hoop dat ze hier maandag iets mee kunnen..

 

Inderdaad er zal niet veel meer opzitten dan afwachten tot maandag zodat de Prox forummedewerkers eens alles kunnen natrekken.

Reageer