Ik heb een smartphone met abonnement besteld R4WEBSHOPO13954356, ik heb geen bevestiging ontvangen, en ik heb totaal geen idee wanneer zou ik mijn bestelling krijgen.
Kan iemand mij helpen aub?
Alvast bedankt.
Ik heb een smartphone met abonnement besteld R4WEBSHOPO13954356, ik heb geen bevestiging ontvangen, en ik heb totaal geen idee wanneer zou ik mijn bestelling krijgen.
Kan iemand mij helpen aub?
Alvast bedankt.
vind je de bestelling dan niet terug onder → Opvolging | Proximus
Indien niet, dan als dit nog niet gebeurd is, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Bedankt voor uw reactie.
Bij opvolging/Proximus heb ik mijn nieuwe bestelling niet gevonden, en de tweede link werkt niet.
Was je ingelogd op het forum als je op de tweede link geklikt hebt.
Eens je ingelogd bent op het forum kun je er ook geraken door rechtsboven op je avatar klikken en dan
zoals Martin vraagt: graag je profielgegevens invullen
ik heb het order gevonden, er is een lopend dossier en ik vraag de dossierbeheerder je even te contacteren.
Groeten
Tina
Ik heb nu alles ingevuld, ik wacht dat iemand mij kan helpen.
er is een lopend dossier en de dossierbeheerder volgt dit op en zal je contacteren
Groetjes
Tina
Ik heb via de app geprobeerd om iemand aan de lijn te hebben (via de Chat), want ik zit ook met hetzelfde probleem vr mijn echtgenoot die nog geen klant bij Proximus is, dan ik wou haar bewijzen opsturen, na 20 min wachten, krijg ik een bericht dat zijn er problemen met de orders, en dan niets niet meer.
Dat is vervelend, wij moeten volgend week op reis voor 2 maanden, en ik weet niet wanneer word ik gebeld of wanneer word dit opgelost.
We ondervinden nog regelmatig problemen met levering toestellen
Apple levert niet de beloofde bestellingen
Wanneer een order wordt geannuleerd en het toestel niet geleverd kan worden, wordt je geld teruggestort.
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.