als je volledig heropstart helpt dit dan niet
Neen Martin, bracht geen oplossing
@MADI We hebben op dit ogenblik nog geen andere klachten over 5G ontvangen.
Had je dit probleem daar enkel op 19 april ? Werkt het op andere dagen wel op deze locaties ?
Waren er eventueel andere mensen bijmet een 5G-compatibel toestel ? Werkte het bij hen ?
Je abonnement is inderdaad correct, alle instellingen staan correct bij ons.
Goede middag
Ik ben alleen op die dag op die locaties geweest
was alleen en weet dus niet van andere klanten
binnenkort ga ik nog eens in zone waar we volgens de kaart van dekking Proximus 5G zouden hebben
ik ga dan kijken of ik het probleem nog heb.
ik heb al een 5G icoon gezien Gent Sint Pieters, Zottegem centrum, Dendermonde centrum, Bredene Dorp.
dank voor u reactie
@MADI We hebben op dit ogenblik nog geen andere klachten over 5G ontvangen.
Had je dit probleem daar enkel op 19 april ? Werkt het op andere dagen wel op deze locaties ?
Waren er eventueel andere mensen bijmet een 5G-compatibel toestel ? Werkte het bij hen ?
Je abonnement is inderdaad correct, alle instellingen staan correct bij ons.
Goede avond, vandaag ben ik de buurt van Leuven geweest, op een paar plaatsten had ik 5G.
In Herent, tussen het station van Leuven en de brouwerij Vaarstraat
ik heb dus wel degelijk 5G
Dan k voor jullie tussenkomst
Hallo,
Ik heb onlangs een Samsung A53 5G gekocht(niet bij Proximus). Ondertussen ben ik al een paar maal op een locatie geweest waar er 5G dekking zou moeten zijn (Carrefour Burcht). Ik krijg er echter enkel 4G en 4G+. Dit toestel staat nochtans is de compatibele lijst. Volgens de website is dit nog gratis te testen tot eind juni voor Proximus klanten. Een jaartal staat er niet bij, dus ik denk 2022.
Ik heb ook al mijn SIM-kaart omgeruild voor een nieuwe, maar nog steeds geen 5G. De netwerkinstelling is automatisch 2G tot 5G.
PS: het toestel is mijn eigendom maar het abonnement staat op naam van mijn werkgever.
Alvast bedankt.