Beste,
bij het aanschaffen van een smartphone in een Proximusverkooppunt leverde ik mijn oude GSM-toestel in en kreeg daarvoor een tegoedbon. De winkelbediende verzekerde mij dat ik het bedrag kon gebruiken voor het online opladen van pay&go belkrediet, dus via de Proximus app (https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/online-herladen.html)
Ik gaf zoals gevraagd het gsm-nummer in, de belwaarde en ging vervolgens naar de ‘betaal’pagina. Waar ik bij vorige oplaadbeurten een vakje voor een tegoedcode zag, vind ik dit nu nergens meer. Het kan toch niet zijn dat ik hiervoor een afspraak in een proximus-winkel moet maken?!?
Ook als ik gewoon wil betalen krijg ik nu bovendien steeds de melding dat de Ogone-app is gestopt op vraag van de ‘gebruiker’, wie dat dan ook mag zijn.
Kan iemand me zeggen wat er aan de hand is?
PS Wat is het verschil tussen Pay&Go en Pay&Go+ ?