Ik ben reeds +20 jaar klant bij proximus met hetzelfde nummer. Laaste 2 jaar gebruik ik een pre-paid kaart. Vorige week werd mijn gsm gestolen dus liet ik mijn simkaart blokkeren. Nu probeer ik een nieuwe sim aan te vragen om het nummer opnieuw te activeren maar vindt men het nummer niet terug om te heractiveren. Er zijn meerder sites en apps gelinked aan dit telefoon nummer ook gebruik ik dit al +20 jaar voor mijn contacten dus zou graag dit nummer opnieuw activeren. Als ik het nummer terug zoek op de NPA website vind ik het wel terug met proximus als operator. Enige raad?
Maandag pas komen de Proximus forummedewerkers terug langs hier en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hierbij verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen.
is er een ander telefoonnummer waarop we je eventueel kunnen bereiken? (in het veld ticket in je profiel kan je dat vermelden… )
je hebt sowieso een nieuwe simkaart nodig, want de oorspronkelijke zit in het toestel. (met behoud van gsm nr)
Ik zoek een collega die dit voor je kan uitzoeken
we houden je op de hoogte..
Groeten
Tina
Hartelijk dank
Ik heb info om me te contacteren toegevoegd aan mijn profiel - laat zeker weten indien jullie nog enige informatie nodig hebben om dit te verder uit te zoeken!
Nogmaals dank!
Groeten
Eline
Ik heb je een mail gestuurd met meer info
Good luck
Groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.