Ik kan sins een paar dagen geen 4g meer gebruiken en kan niet smsen Proximus 50fout melding hoe komt dat?
Ik kan sins een paar dagen geen 4g meer gebruiken en kan niet smsen Proximus 50fout melding hoe komt dat?
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/mijn-gsm-geeft-telkens-fout-50-wat-is-dit-48835
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/fout-50-46848
= misschien best eens bellen naar 0800 22800 technische ondersteuning (anders zult u moeten wachten op Px-medewerkers tot maandag op dit publieke forum)
Beste,
Indien het nog niet in orde is :
kan je in je profielgegevens het betrokken gsm nummer invullen ?
Ook je klantgegevens ?
Heb je je toestel al volledig uit en terug aan geschakeld ?
We kijken dit verder voor je na als we de gegevens hebben.
Groeten,
Tina
0472 84 61 **
Andrew Preys
heb al het toestel opnieuw gestart en werk nog steeds niet
Heb je nog iets nodig van gegevens?
Beste,
kan je via MyProximus je aanrekeningen eens nakijken ?
Ondertussen vermoed ik dat er een vergissing/vergetelheid is geweest :-)
groeten
Tina
er kom telkens een foutmelding van page not found als ik het probeer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.