Vraag

FLEX ABONNEMENT VERANDERING

  • 6 April 2023
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Ik heb een fiber flex abonnement en heb een gsm staan op een X nummer en ik zou deze gsm op Y nummer willen zetten en afsluiten omdat ik mijn X nummer niet meer gebruik. Ik wil nog altijd dit gsm verder afbetalen, maar gebruik X nummer niet meer, dus waarom meer betalen? Ik heb dit gevraagd en heb gekregen dat dit niet mogelijk is wat onlogisch is, want je kan evengoed Y nummer op een hoger abonnement zetten en mijn gsm daar plaatsen. Dus ik zou zo vlug mogelijk een oplossing vinden hierop. Anders als jullie systeem niet goed werkt om mijn gsm op ander nummer te zetten kan er dan ook een korting gegeven worden om die te compenseren..


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @PXMKLANT vul je in het klantprofiel je klantnummer aan en voeg je beide mobiele nummers toe voor nazicht? Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE, klantnummer heb ik toegevoegd en mijn gsmnummer X-nummer eindigd op 3971 en Y-nummer eindigd op 1338

 

mvg

Ahmet

Reputatie 7
Badge +3

Dag @PXMKLANT ik vroeg intussen ook info aan de achterliggende dienst. Het contract wordt gekoppeld aan een nummer en kan bijgevolg niet omgezet/aangepast worden zolang dit loopt. Groetjes, Heidi

Reageer