Beantwoord

Factuur van een order via de webshop.

  • 12 January 2023
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb 7/1/2023 via de webshop een nieuwe smartphone besteld met behoud van mijn bestaand abonnement. 

De smartphone is geleverd maar zonder factuur. Wordt deze factuur nog gemaild? En binnen welke termijn? 

Wanneer je eenzelfde toestel in het Proximuscentrum aankoopt met dezelfde voorwaarden, krijg je toch ook je factuur onmiddellijk mee naar huis.

Iemand hier ervaring mee? 

icon

Beste antwoord door tina.b 16 January 2023, 13:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Proximus forummedewerkers kunnen die opsturen van zodra ze hier de draad opnemen

TIP: voor een vlotte afhandeling, noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

 

Reputatie 7
Badge +3

@NatS Normaal steekt die bij levering van de gsm.Ik ga het verder navragen als er een duplicaat kan opgestuurd worden.Ik hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel

@Joel M Er zat enkel een leveringsbon bij het toestel. Geen factuur. Ik heb deze ook niet per mail ontvangen. 

Alvast bedankt voor de moeite!! 

Groetjes, Natassja

Reputatie 7
Badge +3

@NatS Kan u in uw profile bij Ticket uw Imeinummer van het toestel invullen.Dan kan ik verder het nodige voor u doen.Groetjes,Joel

@Joel M IMEI gepost! Merci!

Reputatie 7
Badge +3

@NatS 

je vraag is doorgestuurd naar de betrokken dienst.

Hopelijk snel geregeld.

Groeten

Tina

@tina.b Dank je wel!

@Martin 

@Joel M 

@tina.b 

De factuur is in orde!

Hartelijk dank voor jullie tips en hulp. Merci!

Groetjes,

Natassja