Vraag

factuur

  • 10 August 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Nu na jaren  heb ik toch  maar weer is een mobiel  abo gepakt bij proximus Ik ben hier weg gegaan om  de  vele  problemen met de facturatie 

Nu dacht ik verleden maand leuk een abo  voor 49.99 met webdeal   van 6 maanden    totaal 33,99 per maand  en volgens de klantendienst  toen ik belde voor meer info elke maand opzegbaar wonder  boete

nu krijg ik de eerste factuur  en tot mijn grote verbazing word er mij  64,50 aangerekend  een 8 dagen voor  juli en dan  de maand augustus

Het tegoed van mijn pre pay kaartje is er netjes vanaf gehouden dus  15,74 eraf dus een totaal van 48,76 te betalen

Maar van die webdeal is niks terug te vinden

ik heb in totaal 5 keer gebeld met de klanten dienst 2 keer werd er gewoon ingehangen toen ik het probleem  uitlegde  2 keer   werden er mij beloftes gedaan dat dit gecrediteerd  wou worden  en dat ik een mail ter bevestiging wou krijgen

ik zou dus  27,02 voor deze maand moeten betalen  maar geen email te bespeuren   kwa facturering is het blijkbaar nog een grote shit en is er dus niks veranderd  bij proximus  als ik niks hoor van proximus word dit dus een   bericht naar de onbudsdienst voor telecomunicatie  want ik hou er niet zo van   voorgelogen te worden door call center medewerkers en foute facturen en   ik zou graag willen dat jullie mij de info geven hoe dit abo stop te  zetten

 


3 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@ditoke

bedankt om je gegevens in te vullen.  Excuses voor het ongemak.

ik heb het nagekeken en de juiste promo ingevuld, geldend vanaf vandaag.

het order is nog lopende, normaal heb je een bevestigingsmail gehad?

Ik heb het dossier op mijn naam gezet en volg op tot het in orde is.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@ditoke 

promo is toegevoegd en testfact voor september is zoals het hoort met korting.

vriendelijke groeten

Tina

Reageer