Beantwoord

Extra Sim laptop/tablet

  • 15 April 2021
  • 14 reacties
  • 1307 Bekeken

Hallo, iedere maand krijg ik een vermelding op mijn factuur dat ik “recht” heb blijkbaar op een extra simkaart voor laptop en/of tablet.

Maar ik heb die simkaart in al die jaren nooit ontvangen. Nochtans is er een telefoonnummer aan verbonden.

Ik ga dit nummer hier niet openbaar zetten maar wil dat wel aan een medewerker in privé doorgeven.

Is er een mogelijk om die simkaart op te sturen naar ons of hoe gaat het in zijn werk?

Dank bij voorbaat.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 23 April 2021, 14:16

Bekijk origineel

14 reacties

In afwachting dat een prox forummedewerker hier de draad opneemt, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
 in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten .

Komt in orde Martin

Reputatie 4
Badge +1

Let wel… die SIM kaart was jaren kosteloos (inbegrepen in je TV abbo), maar is vanaf dit jaar te betalen, maandelijks ca 5 eurokes., één jaar na de bekendmaking van “te betalen”

Zou inmiddels ook op je aanrekeningen moeten staan als één jaar gratis gebruik.

Zie dus vooral na of je die sim kaart op je myproximus tegenkomt, en ofwel vraag je ze aan ( en betaal maandelijks) , of je laat ze schrappen, omdat je ze toch niet gebruikt (hebt en niet nodig hebt), zoals ik deed. Je kan die zelf NIET schrappen, je moet dat hier op het forum vragen  aan een medewerkster.

PS ,met  die simkaart kan je enkel surfen of SMSsen, NIET bellen 

Heb jij daarvoor dan al moeten betalen Fonz.

Reputatie 4
Badge +1

@Martin

Neen, maar ik kreeg de mededeling dat het betalend geworden was, en ik nog één jaar de betaling in mindering kreeg, daarna niet meer. Stond dus al op facturen gerekend en terug afgetrokken. Die sim was dus al een lachertje van begin af. Was bedoeld om Tv te kijken op tablet  die ik kreeg bij aangaan abonn; digitale TV met 2 jaar vast contract, maar na half jaar werkte “proximus TV overal” al niet meer op die tablet “wegens Android versie te oud “  Tablet ligt dus al die tijd nutteloos te roesten.

Ik testte de SIM ook om te bellen, noppes dus, direct in 5 talen de mededeling dat enkel surfen en sms toegestaan was, aan telefoon(data)tarieven dus, en waarom zou ik betalend gaan surfen als ik thuis internet heb ( en elders gratis hotspots)

Ik vraag dat omdat mijn buur bv. voor deze sim tot nu toe nog niks aangerekend werd.

Reputatie 7
Badge +3

@jhl29 In jouw Bizz Office pack is een Extra Sim laptop/tablet inderdaad inbegrepen. Echter wordt het Bizz Office pack niet meer aangeboden sinds 02/11/2020. Tegenwoordig is het zakelijk aanbod Business Flex. De Extra Sim laptop/tablet is hierin niet meer inbegrepen. Groetjes, Antonella

Hallo, dank u wel voor de info.

Kan dit dan van de factuur gelaten worden of niet?

Kunnen jullie ook ons volledig abonnement eens doorlichten of dit nog up to date is?

Alvast dank bij voorbaat voor de info.

Reputatie 7
Badge +3

@jhl29  Je kan hiervoor best contact opnemen met een Bizz Expert. Dit kan telefonisch, via videochat of in onze shop: Contacten voor zelfstandigen en kleine bedrijven (t.e.m. 9 medewerkers) | Proximus

Online kan je ook al een kijkje nemen naar het huidig aanbod: Business Flex – het modulaire pack voor zelfstandigen en kleine ondernemingen | Proximus

Groetjes,

Antonella

Dat is het probleem er is niemand die ons abonnement “kent”.

Elke maal ik contact opneem voor iets ivm ons abonnement is het grote probleem dat niemand de “switchapllicatie” onder de knie heeft.

Als ik iets wijzig aan ons abonnement dan zit ik dagen zonder telefoon op het switchnummer.

Reputatie 7
Badge +3

@jhl29  Mag ik je laten contacteren door een collega met kennis van zaken op het gsm-nummer eindigend op 071? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +1

Ik vraag dat omdat mijn buur bv. voor deze sim tot nu toe nog niks aangerekend werd.

@Martin Bij mij Is deze ook 12 maanden gratis en niet aangerekend op mijn factuur. Zag vandaag bij de nieuwe formules van TN dat daar een gratis shim bij zit voor de de padjes. Iets voor PX om weer terug op te starten 😷🤔😉

@jhl29  Mag ik je laten contacteren door een collega met kennis van zaken op het gsm-nummer eindigend op 071? Groetjes, Antonella

Hallo, dat mag maar na 7 mei dan aub.

De ervaring leert mij dat ik een paar dagen zonder telefoon zit als er iets aan mijn abonnement verandert. Indien de geschikte persoon die de switchapllicatie onder de knie heeft mij helpt lukt het in een paar uur. Vandaar dat ik pas na 7 mei wil gecontacteerd worden. Maar is echter alleen voor een doorlichting van ons abonnement momenteel hoor.

Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +3

@jhl29  Prima! Laat je me dan vanaf 7 mei via deze weg even iets weten wanneer het voor u past? Dan geef ik dit op dat momentintern door aan een geschikte medewerker. Groetjes, Antonella

Reageer