Skip to main content

Beste ik wil extra data bestellen maar dit lukt niet.

Hoe pak ik het best aan?

Vriendelijke groeten

Koen

Lukt het niet via de manieren die beschreven staan hier → Extra mobiele Data optie | Proximus


Als het echter om een Pay&Go gaat kun je dit ook door naar korte codes te bellen:

  • #151*1# 
    zet € 12 krediet om in 3 GB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152*1# 
    zet € 6 krediet om in 500 MB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152# 
    als je een databundel besteld hebt, dan kun je hiermee nakijken hoeveel MB of GB je nog over hebt.

@Koen Van de Steen

 

is het gelukt met de info van Martin?

indien niet: graag dan je klantgegevens invullen, het betrokken gsm nr… 

groeten

Tina 


@Koen Van de Steen Dit betreft het gsm-nummer via je werkgever? Dan dien je hierover contact op te nemen met de beheerder binnen je bedrijf.

Je internetvolume overschreden? | Proximus → Welk abonnement heb je?: Zakelijk (meer dan 10 werknemers) → Kies je Rol: Eindgebruiker

Heeft de beheerder binnen je bedrijf jouw de nodige rechten hiervoor gegeven?

Groetjes,
Antonella


Reageer