Vraag

eSim werkt niet met nieuwe iphone 14 pro

  • 23 September 2022
  • 8 reacties
  • 290 Bekeken

Ik had een esim besteld met mijn pre order van de nieuwe iphone 14 pro, meteen werd mijn simkaart gedeactiveert. Ik kreeg mijn iphone dan maandag aan maar mijn esim werkte niet, ik had het al uitgetest op mijn oude iphone (iphone 11) het werd niet geactiveerd dus ik dacht dat het gewoon aan de gsm lag. Omdat mijn esim niet werkte besloot ik om de klantendienst te bellen maar hij wist ook niet waar het aan lag en vertelde me dat ik best naar de shop ga. Ik ben dan die maandag al direct naar de winkel gegaan (Proximus van Keyserlei, Antwerpen). Zij hebben mij weggestuurd met een nieuwe qr code voor een esim, deze werkte dan ook niet. Dinsdag ben ik weer langs gegaan, de medewerkers waren helemaal NIET behulpzaam, ze keken niet eens op de site wat er mis zou kunnen zijn en stuurde me weer weg met een nieuwe qr code. Ik had er genoeg van en heb dan gewoon een normale simkaart aangevraagd. Maar deze werkte OOK NIET. Ik ging terug naar de winkel en een van de medewerkers heeft dan EINDELIJK wel online gekeken en heeft me een nieuwe simkaart gegeven en BELOOFDE me dat het binnen de 24u opgelost zou zijn en dat mijn simkaart nu eindelijk wel zou werken. Ik heb 30u gewacht voordat ik terug naar de winkel ben gegaan. Zoals je kan raden werkte het NOG STEEDS NIET. Ik heb al getest of het aan mijn gsm lag, NEEN HET LIGT NIET AAN MIJN GSM! Wanneer ik een Base simkaart in mijn iphone 14 dee werkte hij METEEN. Het is alleen bij de proximus esim/ simkaarten dat het niet werkt. Wanneer ik dan vandaag langs ging heeft de medewerker ALLEEN een mailtje gestuurd naar de tech diest om me te bellen. IK BEN HET KOTSBEU om heel de tijd heen en weer gestuurd te worden! IK BEN HET KOTSBEU dat de medewerkers niet eens tegoed nakijken in hun systeem wat juist het probleem is! IK BEN HET KOTSBEU om bijna een week lang geen simkaart te hebben! IK KAN NERGENS OP INLOGGEN OMDAT IK MIJN GSM NUMMER NODIG HEB VOOR VERIFICATIES


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@AnnaE 

dit is inderdaad niet fijn om te vernemen. 

Je mag je GSMnr. toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na voor je.

 

Groeten

Geert

@GeertC 04********

@AnnaE ter info: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@AnnaE 

ik zie dat je GSMnr. nog steeds als e-sim geregistreed staat, kan je je GSM nog eens herstarten?

 

Geert

@GeertC Ben je serieus? heb je mijn hele bericht niet gelezen?? Ik heb ondertussen mijn gsm al meer dan 10x herstart. Het werkt gewoon niet!

@GeertC Ik wil dat dit vandaag opgelost wordt , IK WIL WEER TOEGANG TOT MIJN APPS EN E MAIL. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een nummer te activeren??? En als het vermeld staat als Esim pas het dan aan het is jullie systeem dus jullie moeten toch weten hoe dat het werkt?? 

@GeertC @Martin Krijg ik hier nog een antwoord op???

Proximus forummedewerkers ⌘ (moderators) komen pas maandag terug langs op het forum.

Reageer