Ik had een esim besteld met mijn pre order van de nieuwe iphone 14 pro, meteen werd mijn simkaart gedeactiveert. Ik kreeg mijn iphone dan maandag aan maar mijn esim werkte niet, ik had het al uitgetest op mijn oude iphone (iphone 11) het werd niet geactiveerd dus ik dacht dat het gewoon aan de gsm lag. Omdat mijn esim niet werkte besloot ik om de klantendienst te bellen maar hij wist ook niet waar het aan lag en vertelde me dat ik best naar de shop ga. Ik ben dan die maandag al direct naar de winkel gegaan (Proximus van Keyserlei, Antwerpen). Zij hebben mij weggestuurd met een nieuwe qr code voor een esim, deze werkte dan ook niet. Dinsdag ben ik weer langs gegaan, de medewerkers waren helemaal NIET behulpzaam, ze keken niet eens op de site wat er mis zou kunnen zijn en stuurde me weer weg met een nieuwe qr code. Ik had er genoeg van en heb dan gewoon een normale simkaart aangevraagd. Maar deze werkte OOK NIET. Ik ging terug naar de winkel en een van de medewerkers heeft dan EINDELIJK wel online gekeken en heeft me een nieuwe simkaart gegeven en BELOOFDE me dat het binnen de 24u opgelost zou zijn en dat mijn simkaart nu eindelijk wel zou werken. Ik heb 30u gewacht voordat ik terug naar de winkel ben gegaan. Zoals je kan raden werkte het NOG STEEDS NIET. Ik heb al getest of het aan mijn gsm lag, NEEN HET LIGT NIET AAN MIJN GSM! Wanneer ik een Base simkaart in mijn iphone 14 dee werkte hij METEEN. Het is alleen bij de proximus esim/ simkaarten dat het niet werkt. Wanneer ik dan vandaag langs ging heeft de medewerker ALLEEN een mailtje gestuurd naar de tech diest om me te bellen. IK BEN HET KOTSBEU om heel de tijd heen en weer gestuurd te worden! IK BEN HET KOTSBEU dat de medewerkers niet eens tegoed nakijken in hun systeem wat juist het probleem is! IK BEN HET KOTSBEU om bijna een week lang geen simkaart te hebben! IK KAN NERGENS OP INLOGGEN OMDAT IK MIJN GSM NUMMER NODIG HEB VOOR VERIFICATIES
dit is inderdaad niet fijn om te vernemen.
Je mag je GSMnr. toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na voor je.
Groeten
Geert
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
ik zie dat je GSMnr. nog steeds als e-sim geregistreed staat, kan je je GSM nog eens herstarten?
Geert
Proximus forummedewerkers ⌘ (moderators) komen pas maandag terug langs op het forum.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.