Vraag

eSIM activeren lukt niet

  • 28 June 2022
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Beste, 

Ik heb gisteren een mobulis M pack besteld via proximus. Ik heb gekozen om mijn bestaand nummer over te zetten en koos de optie Esim omdat dit makkelijker leek te zijn. Na een tijdje kreeg ik een mail om mijn sim volgens een stappenplan te activeren zoals op onderstaande afbeelding.

Ik kan dus helemaal niks vinden, ik vind de tab products niet net zoals de follow up tab…

Heeft iemand raad?

Mvg 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat indien de betrokken info niet voorhanden is dat u tot  morgen zult moeten wachten op Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum 

 

Concreet begrijp ik dat u met een PC/laptop (2e toestel) naar uw MyProximus account moet gaat, in het tabblad “Producten” uw GSM nr zult moeten selecteren om aldaar uw e-SIM QR code terug te vinden (die u zult moeten scannen met uw smartphone)

Eventueel zou ook via het tabblad “Opvolging” - Bestellingen deze QR code terug te vinden

 

&

Vervolgens zou u van onderstaande moeten kunnen gebruik maken

Je eSIM activeren en gebruiken | Proximus

 

Succes

Reputatie 6
Badge +4

@Lisa Ds Heeft de uitleg van @M_016 je geholpen?

Reageer