Ik ben een nieuwe klant en kom van Orange. Ik heb een eSIM besteld, maar ik kan deze niet activeren omdat ik er niets in mijn producten staat. Klantenservice heeft me mooi meermaals genegeerd en zeggen nu dat ik moet beheerder worden. Dat gaat helemaal niet. Ik heb nog geen voorgaande facturen etc. altijd errors..
Ik ben al 1 dag onbereikbaar en dit is echt niet aangenaam
Kan iemand helpen?
Bladzijde 1 / 1
Ter info
De reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum afwachten (vanaf morgen) voor analyse en oplossing
Indien u nog geen producten terugvindt onder uw nieuw MyProximus account zult u inderdaad ook als beheerder van dat account niet verder kunnen totdat uw mobiel abo in uw MyProximus account verschijnt
Om je eSIM te kunnen gebruiken heb je een activatiecode nodig. Als je je eSIM via onze webshop hebt besteld, krijg je deze code per e-mail toegestuurd op het adres dat je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen. Je kan hem in enkele klikken rechtstreeks activeren via de MyProximus app (de gemakkelijkste manier!) of door in te loggen op je MyProximus account op een tweede toestel en de QR-code te scannen. Als je je eSIM in een van onze winkels hebt gekocht, scan je gewoon de papieren QR-code ontvangen. Je nieuwe abonnement wordt binnen enkele seconden geactiveerd!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.