Beste,
Er verdwijnt geld van mijn herlaadkaart ik heb gisteren herladen met 15 euro. Ik heb niet eens gebeld of iets meegedaan plots heb ik nog maar 2 cent.
Hoe komt dit
Mvg
Geraldine marlier
Beste,
Er verdwijnt geld van mijn herlaadkaart ik heb gisteren herladen met 15 euro. Ik heb niet eens gebeld of iets meegedaan plots heb ik nog maar 2 cent.
Hoe komt dit
Mvg
Geraldine marlier
kun je niet afleiden uit je oproepgeschiedenis onder http://myproximus.be waar het verbruik naar toe gaat.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen verder onderzoeken en meer informatie te kunnen geven (als ze maandag hier terug op het forum langskomen): Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden zoals in dit geval o.a. het betrokken gsm nummer), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Tiens, ik ben hier precies niet de enige die dat voor heeft!
PS Oproepgeschiedenis onder “myproximus” is een fabeltje. Er staat bij mijn myprox niet eens een verwijzing naar mijn P&G (te oud?) …. nochtans staan onder mijn account beheer zowel mijn PX account als mijn P&G tel nummer, dus bekend ben ik wel op een of andere manier.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.