Net een nieuwe e-sim gehaald, code gescand, pin ingegeven. Maar ik kan niet bellen of surfen via mobiel netwerk?
De sim is geregistreerd in mijn telefoon maar kan geen verbinding maken met het netwerk
Net een nieuwe e-sim gehaald, code gescand, pin ingegeven. Maar ik kan niet bellen of surfen via mobiel netwerk?
De sim is geregistreerd in mijn telefoon maar kan geen verbinding maken met het netwerk
Ik vermoed dat u van Proximus medewerkers geen reactie op dit publieke forum meer zult krijgen voor morgenvroeg
eventueel 0800 22800 technische ondersteuning (indien dringend)
indien het een nieuw abonnement betreft (nieuw nr) kan er eventueel (enige uren) vertraging zijn in de administratieve invoering en activatie ervan
ik denk niet dat dit zo maar onmiddellijk gebeurd maar ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen morgen van zodra ze hier de draad opnemen.
Nog altijd niet opgelost, betalen om de diensten niet te kunnen gebruiken, strak plan, ik ga ook telecom opperator worden
seffens komen de Prox-forummedewerkers langs (dat hoop ik toch ) om je verder te helpen.
Opgelost ondertussen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.