Vraag

e-sim nabij?

  • 1 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 603 Bekeken

Beste proximus, zou het kunnen dat de introductie van de e-sim nu echt nabij is?
Il heb een Galaxy watch lte ingevoerd vanuit Duitsland, deze heeft e-sim ondersteuning. Ik heb die al enkele maanden maar kon tot 2 weken geleden nooit de e-sim activeren . Ik kreeg steeds de foutmelding dat deze niet vanop deze telefoon kon geactiveerd worden en ik de provider moet contacteren. Wat normaal is aangezien er geen ondersteuning voor is bij proximus.
Nu krijg ik sinds kort echter plots de mogelijkheid om een qr code te scannen als ik probeer de e-sim te activeren via de Galaxy app! Dit is provider afhankelijk dus het kan bijna niet anders dan dat er achter de schermen bij proximus aanpassingen werden gedaan mbt de e-sim. Als ik test met een telenet kaart dan krijg ik de oude foutmelding.
Is het eindelijk bijna zover?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag glenner05,
Momenteel zijn wij hiervan helaas nog niet op de hoogte gesteld. Zodra wij meer weten zullen we dit communiceren.
Groetjes,
Antonella

Reageer