Il heb een Galaxy watch lte ingevoerd vanuit Duitsland, deze heeft e-sim ondersteuning. Ik heb die al enkele maanden maar kon tot 2 weken geleden nooit de e-sim activeren . Ik kreeg steeds de foutmelding dat deze niet vanop deze telefoon kon geactiveerd worden en ik de provider moet contacteren. Wat normaal is aangezien er geen ondersteuning voor is bij proximus.
Nu krijg ik sinds kort echter plots de mogelijkheid om een qr code te scannen als ik probeer de e-sim te activeren via de Galaxy app! Dit is provider afhankelijk dus het kan bijna niet anders dan dat er achter de schermen bij proximus aanpassingen werden gedaan mbt de e-sim. Als ik test met een telenet kaart dan krijg ik de oude foutmelding.
Is het eindelijk bijna zover?
Momenteel zijn wij hiervan helaas nog niet op de hoogte gesteld. Zodra wij meer weten zullen we dit communiceren.
Groetjes,
Antonella
antonella,
Ik zou ik graag van deze mogelijkheid gebruik maken, kan Proximus hier snel werk van maken?
blijkbaar kunnen ze er nog altijd geen datum opplakken !
Toch ongelofelijk dat Proximus nog altijd geen e-Sim ondersteund terwijl de concurrentie het wel doet. Zelfs een eventuele datum van release kunnen ze niet geven.
Zit serieus te twijfelen om te verhuizen naar orange .
Fabrice Gansbeke van Proximus zei ooit in een interview met DataNews dat het zeker in 2020 zou gebeuren, een exacte datum stond er niet bij. Nog maximum 4 maanden geduld dus.
stond dat daar echt zo “zeker in 2020”
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.