Ik probeer mijn e-mail in te stellen op mijn nieuwe iphone, maar steeds krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam (e-mailadres) niet overeen komt met mijn wachtwoord. Ik gebruik dezelfde gegevens als toen ik twee jaar geleden een nieuwe laptop moest instellen en daar werkt het nog steeds. Ik heb alle stappen die door Proximus worden aangegeven al meermaals doorlopen. Uiteindelijk geprobeerd om het wachtwoord te herstellen, maar als ik het e-mailadres daar gisteren ingaf, kreeg ik de melding dat het verkeerde tekens bevat. (Alles gaat goed tot ik de laatste “e” in toets). Uiteindelijk gevraagd om het wachtwoord te versturen via sms. Opnieuw geprobeerd om met dit wachtwoord de iphone te configuren, maar weer niks. (Laptop bleeft gewoon mails ontvangen, ondanks ander wachtwoord). Zojuist een geheel nieuw wachtwoord ingesteld. Op de laptop wordt het nieuwe wachtwoord gevraagd, maar de iphone blijft zeggen dat de gebruikersnaan en/of het wachtwoord fout is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.