Het overzetten van mijn nummer naar proximus heeft lang geduurd omdat er een probleem zou geweest zijn bij mijn oude provider, maar sinds de overzetting blijkt heel veel standaard functies niet geactiveerd te zijn.
Dingen zoals:
- Voicemail
- 2de oproep
- Groepsgesprekken
VOicemail: ALs ik naar 1969 bel krijg ik de melding: voicemail is nog niet actief, gelieve contact openmenen met de klantendienst om het te activeren… als ik daar bel dan sturen ze mij naar myproximus… al reeds meerdere malen gedeactiveerd, 4 uur gewacht, terug geactiveerd, gebeld naar de klantendienst daar zeggen ze wacht 24uur en mijn voicemail blijft non actief.
2de orpoep: ALs ik aan het bellen ben en iemand belt mij krijgt die een rare toon en legt die af, zodat veel van mijn klanten denken dat mijn nummer niet meer werkt… ze komen ook niet op de voicemail terecht zie probleem hierboven…
Groepgesprek: TOen ik vroeger proximus had, kon ik op mijn iphone op een + duwen iemand bij uitnodigen en dan samenvoegen dat werkt ook niet.
Ik heb Woensdag 21/06 gebeld en dan gingen ze het binnen de 24uur oplossen bij tweede lijn
Ik heb vrijdag 23/06 gebeld, vorig ticket was al afgesloten maar niks opgelost, hebben ze terug een ticket opengedaan bij tweedelijns...
Ik heb maandag 26/06 gebeld, vorig ticket was ook afgesloten maar niks opgelost, hebben ze een ticket opengedaan en beloofd mij te bellen als het in orde zou zijn.
Ik heb woensdag 28/06 gebeld, vorig ticket was terug afgesloten zonder telefoon, en ook niks opgelost.
Persoon zegt dat het probleem bij tweedelijns zit en dat hij alleen een ticket kan aanmaken en hopen dat het inorde komt.
Weet iemand een andere manier om dit terug inorde te maken, want naar de klantendienst bellen helpt blijkbaar niet?