Vraag

Detail uitgaande gsm-gesprekken

  • 18 October 2022
  • 10 reacties
  • 92 Bekeken

Heb reeds een maand geleden via 8787 TONEN een detail gevraagd van de uitgaande gesprekken van zowel mijn gsm-nr als die van mijn partner, omdat wij vermoeden dat onze zoon gesprekken voert via onze gsm`s naar voor ons onbekenden.

Tot op heden kregen wij nog geen detail.

Vorige week donderdag dit probleem telefonisch gemeld aan Proximus-klantendienst.

Een vriendelijke mijnheer beloofde ons de details per post op te sturen, zouden ze zeker maandag (gisteren) ontvangen. 

Vandaag ,dinsdag nog steeds NIKS ontvangen !!!!

Wie kan ons helpen, DRINGEND !!!!!


10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Voor zover ik het begrijp kan je de details van alle uitgaande gesprekken (tot 6 maand terug) ook raadplegen via “My Proximus”.

Dit vanaf het ogenblik dat “TONEN” gestuurd werd naar het gratis nummer 8787.

Hebben dit op beide gsm`s aangevraagd via TONEN aan 8787

Lukt dus NIET

Reputatie 1

Vraag ik al bijna 2 jaar, proximus slaagt daar gewoonweg niet in. TONEN heb ik ongeveer 50 maal verstuurd, 1 keer heb ik het detail voor 1 maand van 1 nummer kunnen raadplegen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lieken de gespreksdetails werden per post verzonden. Je zou deze dus in de loop van de week moeten ontvangen. Groetjes, Heidi

👍 Ik hoop het.

BEDANKT HeidiE 

Beste HeidiE, 

Hebben éindelijk vandaag de detail van de uitgaande gesprekken mogen ontvangen van het gsm-nr eindigend op ...931.

 

Waneer mogen we de detail verwachten van onze 2e gsm, eindigend op ....479 aub????

 

Mag ook altijd per mail verzonden worden naar ons, zal misschien gemakkelijker en sneller zijn.

Zullen wij nu automatisch maandelijks de details van onze uitgaande gesprekken ontvangen? 

Of wat moeten we hiervoor doen?

 

Met vriendelijke groeten Nathalie en Kris

Nogmaals sorry voor het storen maar wij ontbreken de maand september bij de detail die we vandaag ontvangden 😣😣😣😣😣

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lieken als het over een groot aantal pagina’s gaat, zitten die vaak in aparte enveloppes. Per mail kunnen we dit niet sturen, conform de GDPR-wetgeving. Een automatisch maandelijks detail is niet gratis, check onze prijslijst: https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/r-orphans/wettelijke-informatie.html?v1=shorturl&v6=voorwaarden

 

Oké Heidi ik begrijp dat dit niet per mail mag/kan gebeuren.

 

Heb vandaag 2 enveloppen ontvangen voor de maand juli en augustus MAAR enkel voor het nr eindigend op ...931.

 

Volgens u mag ik eerstdaags dus september verwachten, alsook de detail van het nr eindigend op ...479?

 

Zal zèker de link openen waar u naar verwees ivm automatisch maandelijks ontvangen, tegen betaling natuurlijk

 

Alvast bedankt voor de info en uw snelle reactie.

 

Groetjes Nathalie en Kris 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lieken er werd inderdaad ook opdracht gegeven om de gesprekken van september, voor beide nummers, op te sturen. Vermoedelijk zijn deze nog onderweg. Groetjes, Heidi

Reageer