Vraag

dataverhoging voor mobilus Maxi

  • 7 July 2023
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 2

Beste Proximus

in mijn vorige factuur, van vorige maand, zag ik dat er een prijs stijging is voor Mobilus Maxi klanten en dat de data van 50gb naar 100gb zou gaan. We zijn nu 7 juli maar die data verhoging zie ik nog steeds niet, is er een vertraging? Of heeft het te maken dat ik een Maxi full control abonnement heb en dat dat niet geldt voor mij?

 

m.v.g.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

Mobile Maxi = 50 GB/maand

 

In een pack Flex wordt Mobile M 75 GB/maand

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

 

Voor business klanten zijn blijkbaar wel andere volumes van toepassing bv.

Gsm-abonnementen voor je zaak zonder verplichtingen | Proximus

 

Reputatie 2

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

Mobile Maxi = 50 GB/maand

 

In een pack Flex wordt Mobile M 75 GB/maand

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

 

Voor business klanten zijn blijkbaar wel andere volumes van toepassing bv.

Gsm-abonnementen voor je zaak zonder verplichtingen | Proximus

 

Maar waarom dat ze in mijn vorige factuur zeggen dat er een prijsverhoging komt en een dataverhoging “vanaf 1 juli” is raar, terwijl er helemaal niets van klopt. Gegarandeerd de prijsverhoging maar niet de dataverhoging...

Reputatie 7
Badge +4

Ik verwijs hierboven naar mobiele abo’s van het nieuwe type Mobile

In uw bericht (titel) verwijst u naar een oud mobiel abo type Mobilus

In het persbericht hieronder is enkel sprake van een hogere prijs voor Mobilus M indien geen deel van een pack

Proximus verhoogt opnieuw tarieven

Een deel van het mobiel aanbod wordt eveneens duurder, maar het beschikbare datavolume stijgt. Er is geen prijswijziging als het Mobilus-abonnement deel uitmaakt van een pack. De prijs voor Mobilus S wijzigt niet, maar Mobilus M en Maxi worden respectievelijk 3 en 5 euro per maand duurder.

 

→ eventueel opportuun om van een abo type Mobilus naar een abo type Mobile over te stappen ?

 

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas na het weekend terug aanwezig op dit publieke forum

 

nog wat info ook hier: → tarieven

Reputatie 2

t Ik verwijs hierboven naar mobiele abo’s van het nieuwe type Mobile

In uw bericht (titel) verwijst u naar een oud mobiel abo type Mobilus

In het persbericht hieronder is enkel sprake van een hogere prijs voor Mobilus M indien geen deel van een pack

Proximus verhoogt opnieuw tarieven

Een deel van het mobiel aanbod wordt eveneens duurder, maar het beschikbare datavolume stijgt. Er is geen prijswijziging als het Mobilus-abonnement deel uitmaakt van een pack. De prijs voor Mobilus S wijzigt niet, maar Mobilus M en Maxi worden respectievelijk 3 en 5 euro per maand duurder.

 

→ eventueel opportuun om van een abo type Mobilus naar een abo type Mobile over te stappen ?

 

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas na het weekend terug aanwezig op dit publieke forum

 

Ja sorry voor de verwarring. In mijn vorige factuur worden beide woorden ook gebruikt. Ik gebruik inderdaad het nieuwe “mobile M full control” abonnement. Ik had hiervoor namelijk een “Mobilus M” abonnement. Ik was het gewoon om “Mobilus” te gebruiken, dat ik vergeten was dat ze de benaming hadden veranderd 😅. Maar goed, heb mijn vorige factuur ook nog eens bekeken en zag dat er een prijs verhoging is voor “mobile” klanten, maar een verhoging van de data voor “mobilus” klanten, beetje verwarrend. Waarom moet ik dan meer betalen voor mijn nieuw abonnement, terwijl gebruikers van het oude abonnement kunnen genieten van meer data? Raar. Wist overigens wel dat er een prijs stijging ging aankomen. Net ook toevallig toen de nieuwe abonnementen werden voorgesteld, maar goed. Ik zal wel wachten op maandag omdat dit toch allemaal een beetje verwarrend is voor mij om te begrijpen.

Reageer