Vraag

Dataverbruik

  • 11 October 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Ik merkte zonet op dat ik, na 10 dagen, reeds 10 van mijn 12GB zou hebben opgebruikt. Ik heb echter geen gekke dingen gedaan via mijn mobiel verbruik denk ik?

Kan dit even nagekeken worden? Klantnummer 615******.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@TomDV  Wij kunnen niet nakijken waaraan jouw data werd verbruikt omwille van GDPR en privacyredenen. Je kan via de instellingen van jouw toestel wel nakijken welke apps het meeste mobiele data hebben verbruikt. Een mogelijkheid is dat er updates zijn gebeurd via mobiel internet. Wij raden ook aan om de instelling wifi-assistentie uit te schakelen, mocht deze aan staan.

De functie WiFi assistentie schakelt automatisch over op het datanetwerk van uw provider als het signaal van het Wi-Fi netwerk waarmee u verbonden bent te zwak is om te gebruiken.

Online Support | Krijg hulp met je apparaat | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

Tips om goedkoper te surfen | Proximus

->data verbruik nakijken

Tip: zo kun jij je dataverbruik controleren op Android (androidplanet.nl)

Datalimiet met Android instellen: zo doe je dat (androidplanet.nl)

→ datalimiet/waarschuwing instellen

 

Reageer