Vraag

dataphone abb opzeggen

  • 1 March 2023
  • 6 reacties
  • 64 Bekeken

Beste, 

Graag wil ik het bestaande dataphone abbonement opzeggen en betalen, zodat ik nieuwe smartphone aan pack kan toevoegen, kan u hiervoor zorgen? 

 

Mvg Inge 


6 reacties

@Inge.t 
TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier opnemen, om je hiermee verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Inge.t Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Heb ik gedaan

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Inge.t Er gaat dan wel een éénmalige kost van 412,90 € aangerekend worden voor het vroegtijdig stopzetten contract(toestel).Wenst u dat te doen.Groetjes,Joel

 

 

Ja, dat mag gebeuren

Reputatie 7
Badge +3

@Inge.t Uitgevoerd via order R000000110000P1C9Y.Dit is binnen de 24u verwerkt.Groetjes,Joel

Reageer