Skip to main content

Net van mijn krediet op pas& go 12 euro gebruikt om 3 gb op te laden.

sms ontvangen dat 3 gb actief zijn. Betaling van krediet afgetrokken.
 

Noch op mijn gsm , noch op my Proximus zie ik de data verschijnen ?

 

Eigenaardig, iets aan de hand ?

 

ro

Dag @Ro kun je het gsm-toestel eens herstarten? Soms geeft dit een ‘trigger’. Ook kan de doorstroming een viertal uurtjes duren. Groetjes, Heidi


@HeidiE  . Zal Gsm eens heropstarten en weet iets te melden. Eigenaardig ook in myproximus is wel de storting 12 euro er af, maar geen indicatie van toevoeging data, wat normaal gebruikelijk is.

Toch onmiddellijk na transactie wel sms ontvangen ter bevestiging.

we wachten nu op de data …


@Ro wat krijg je als melding als je belt met je gsm naar het nummer :

#152# 

als antwoord.

 


Martin, verbinding met gsm mast Proximus is hier praktisch nul ( op de plaats waar ik nu ben Hulsen Balen ). Ik kan straks op een andere plaats nog wel eens proberen ..

@HeidiE : gsm herstart. Geen wijziging. Data volume is nog steeds niet bijgevoegd .


@Martin . Vermelding : beste Proximus klant, je hebt nog 3 gb die vervallen op 28/09/2023.

Toch geen mogelijkheid om op internet te raken. Geen data. 


@Ro in onze database is het toegevoegd: 

 


@HeidiE  inderdaad HeidiE . Nu werkt het. Eigenlijk zou een beetje geduld van mijn kant wel aangewezen zijn ...😇


Geen probleem… zo zijn we zeker! 😉


@HeidiE  groetjes 


Reageer