Beste, ik ben in september en oktober kort op reis geweest naar Servië, het thuisland van mijn vrouwtje. Met heel de corona toestanden al twee jaren niet meer geweest. Nu schakel ik ALTIJD de roaming uit en zelfs schakel ik in huis daar ook het toestel volledig uit omdat er toch geen wifi is daar in de bergen. Mijn vrouwtje neemt een servische simkaart en dat is voldoende. Nu had ik mijn toestel 2X ingeschakeld om hier in belgie het thuisfront effe te laten weten dat wij oké zijn. Niks meer en niks minder dat dat. Ik stuur 1 bericht en krijg een bericht van Proximus dat ze mijn dagpas hebben geactiveerd en dat ik voor 6€ deze hele dag kan gebruik maken van proximus.Ik krijg verder geen reactie bij hun en krijg dus ook verder geen kans om dat uit te schakelen (als dat al mogelijk is). Nu kom ik thuis en heb 4 X mijn gsm aangezet om 4 smssen en 1 telefoon te doen naar België en blijkt nu op mijn factuur dat ik ipv 25€ nu 119€ moet betalen voor al die dagen de dagpas te hebben gekregen. MAAR ik heb dat al ten eerste niet aangevraagd en de kans niet gekregen om het stop te zetten als dat mogelijk is, want ik kon hun daar niet bereiken. Dit kan toch niet zijn hé, dat ze u, nadat ik zelf voorzichtig ben in het buitenland om geen hoge facturen te krijgen, dat zij u nu zelf een factuur van ik kan niet meer aansmeren. Een dienst activeren waar jij niet om gevraagd hebt TOCH activeren…!!
Wat vinden jullie hiervan en wat zou ik hiertegen kunnen doen:?