Via de proximus forummedewerkers is dit hier nog voor anderen in orde gebracht geweest dus gewoon afwachten tot één van hen hier morgen de draad opneemt.
NB: uit berichten van vroeger:
Proximus kan gewoon in het profiel van deze sim kaart een vinkje uitzetten,
waardoor deze sim géén CGNAT meer krijgt, maar een publiek IPv4 adres (46.x.x.x) ......
Bedankt Martin
De procedure is mij bekend, maar blijkbaar nog steeds niet bij de helpdesk van Proximus.
Dus ja, nog even afwachten tot iemand dit oppikt hier op het forum
Hallo Ivan, je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel aub.
dan kijken we dit na voor je.
Geert
Dag Geert,
klantnummer: ****6
er zijn 3 kaarten actief
voor alledrie dient de carrier grade natting af te staan, zodat de kaarten een publiek IP adres krijgen
Bedankt,
Ivan
Zou dit ook voor een klant van mij kunnen uitgeschakelt worden?
@Bart Lef
Dit zou nu in orde moeten zijn.
Groeten
Geert
Is het mogelijk om dit ook voor mij uit te schakelen? Bedankt!
@DGE
je mag het GSMnr. nog even toevoegen op je profiel.
Geert
@DGE
Ik heb het geactiveerd, in de loop van de dag moet het doorgestroomd zijn.
Groeten
Geert
Beste Geert (of collega)
Is het mogelijk om ook voor mijn sim-kaart de carrier grade NAT (CGNAT) uit te schakelen, zodat ik een publiek IPv4-adres kan verkrijgen? (klantnr. en GSM nr. in profiel)
Alvast hartelijk dank.
Beste @GeertC of collega,
Is het aub mogelijk om voor SIM-kaart met telefoonnummer (zie profiel) de CGNat uit te schakelen zodat deze ook een IPv4 adres ontvangt?
Dat zou zeer gewaardeerd worden, dank, beleefde groeten, Floris
Beste @GeertC of collega,
Zou je dit ook voor mij kunnen regelen?
Klantnummer en en GSM staan in mijn profiel
Beste @GeertC of collega,
Zou je dit ook voor mij kunnen regelen?
Klantnummer en en GSM staan in mijn profiel
De helpdesk heeft dit voor mij al telefonisch opgelost.
Ook bij mij telefonisch opgelost. Vragen naar de Mobiele Technische Dienst.
Geraakt helaas niet opgelost bij mij.
Hier op het forum wordt het niet opgepikt. Daarom gebeld naar klantendienst. Hadden nog nooit van carrier grade nat gehoord, ging dan luisteren bij collega's van mobiele technische dienst. Die kenden het ook niet; Callback aangevraagd en beloofd, maar niemand gehoord.
Ik ga kaart laten schrappen denk ik.
@FloR41 Ik heb dit ook voor u aangepast
@FloR41 Ik heb dit ook voor u aangepast
Super, kunnen we inkomende connectie maken. Heel erg bedankt!
@HadewychT
Is het aub mogelijk om voor SIM-kaart met telefoonnummer (zie profiel) de CGNat uit te schakelen zodat deze ook een IPv4 adres ontvangt?
Met Dank
Lars V
@lars_v Dit zou ondertussen in orde moeten zijn.
Beste,
Zouden jullie voor mijn gsmnummer CGNAT terug kunnen inschakelen aub?
Bedankt voor de hulp,
@DGE Dit is terug in orde gebracht.