Vraag

blokkering op m-pay

  • 2 January 2024
  • 7 reacties
  • 145 Bekeken

Mijn mobiele betalingen is geblokkeerd sinds ik een achterstallige factuur had.

Ik heb deze sinds zaterdag betaald. Maar nogsteeds krijg ik een pop-up in de app dat zegt dat ik een gedeeltelijke preventieve blokkering heb tot dat ik heb betaald. Ik heb al gechat en gebeld naar proximus. Zij zeggen dat er geen blokkering op mijn lijn staat en dat alle facturen betaald zijn. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?


7 reacties

@Munck01 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer info geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Munck01 als je je gegevens aanvult, kijken we graag verder na! Groetjes, Heidi

Dag @Munck01 als je je gegevens aanvult, kijken we graag verder na! Groetjes, Heidi

Zou normaal aangepast zijn!

Groetjes, Keanu

Reputatie 7
Badge +3

@Munck01 Zou vanaf nu zeker moeten werken.Anders toestel eens uitzetten en terug opstarten.Groetjes,Joel.

@Munck01 Zou vanaf nu zeker moeten werken.Anders toestel eens uitzetten en terug opstarten.Groetjes,Joel.

@Joel M Juist toestel een opnieuw opgestart maar krijg nogsteeds de melding dat het geblokkeerd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Munck01 Ik heb dossier 53813808 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Zij gaan het verder onderzoeken en u nadien hierover informeren..Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Munck01 Ik heb bericht gekregen dat het maximum binnen de 24u zou moeten werken.Best ook weer eens uw toestel uitschakelen en terug opstarten.Groetjes,Joel

Reageer