Beste,
Sinds woensdag 25/01 is mijn simkaart geblokkeerd.Ik kreeg een bericht van Proximus uit,dat ik zogezegd mijn kaart niet gebruik conform de regels.
Ik had in de ochtend 200 smssen achtereen naar mijn klanten gestuurd(wat ik in het verleden meermaals gedaan heb).
Zonder voorafgaand bericht,werd mijn nummer geblokkeerd.
Na intens telefonisch contact met de klantendienst,ben ik niks wijzer geworden.
Ik heb 3 dagen achtereen gebeld(ook was er mij beloofd dat ze me zelf gingen terugbellen).
Pas donderdagnamiddag konden ze me melden dat mijn nummer geblokkeerd was,door de dienst fraude.Een coach van Proximus zou dan via mail,mijn dossier doorsturen naar desbetreffende dienst.
Vrijdag bel ik terug,omdat ik dagelijks klanten verlies die me sinds woensdag ochtend niet meer konden bereiken.
Meermaals het advies gekregen om een nieuwe nummer te nemen door de klantendienst.
Ik heb deze nummer al sinds 2018.Vorige week nog advertenties laten zetten met die nummer ter waarde van 5000e.
Alsof het zo vanzelfsprekend is dat je als zelfstandige van de ene dag op de andere een nieuwe nummer neemt.
Visitekaartjes,reclame,flyers,website en noem maar op.
Dus vrijdag nogmaals contact proberen opnemen met de klantendienst.Om eventueel te kunnen doorverbonden te worden met de dienst fraude.Ik word in wacht gezet iedere keer,en dan word de verbinding verbroken.
Waarop ik na een paar keer dit scenario heb meegemaakt,toch nog iemand aan de lijn gehad,dat het noodzakelijk vond om me erop te attenderen dat ik de lijn ophoudt en toen ik verdere uitleg vroeg er gewoon is afgelegd op mij.
We zijn al een week later,en nog steeds kan ik geen gebruik maken van mijn nummer.
Iedere dag zonder mijn nummer is heel nefast voor mijn bedrijf.
Ik hoop spoedig tot een serieuze oplossing te komen!!