Vraag

bij overschakeling herlaadkaart naar abonnement resterend krediet niet in mindering gebracht op factuur

  • 6 November 2020
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

ik ben sinds 1 oktober 2020 van een pay & go herlaadkaart overgegaan naar een abonnement , dit doordat er iemand mij opgebeold heeft van proximus en deze stelde het mobilus s voor .

deze vertelde mij dat de prijs voor dit abonnement 12.99 euro per maand was .

dus dacht ik dat dit interessant was daar ik toch altijd minstens voor 15 euro per maand herlade.

hij zei ook dat het resterende krediet dat ik nog had van mijn pay&go in mindering zou gebracht worden op het eerste factuur.

nu heb ik vandaag mijn eerste factuur ontvangen en blijkbaar is dit niet in mindering gebracht tot mijn verbazing daar dit toch vermeld was aan de telefoon.

en dan ten tweede de persoon die mij opgebeld heeft had er niet bijgezegd dat het abonnement mobilus s maar tijdelijk aan 12.99euro is , want blijkbaar is dit maar een tijdelijke korting , dus heeft deze mij er een beetje ingeluist door niet te zeggen dat het een korting is die maar enkele maanden geldig is , dit vindt ik jammer dat ze niet eerlijk zijn


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers op dit publieke forum komen waarschijnlijk pas maandag terug

Uw belkrediet dient inderdaad  normalerwjze in mindering te worden gebracht op uw eerstvolgende factuur, zij zullen dit wel kunnen oplossen (desgevallend op de volgende)

Ik vrees evenwel dat u niet van een permanente (web)korting kunt genieten à rato van  15.99 naar 12.99 €/maand zult kunnen genieten …. blijkbaar is het (recent) 6 i.p.v. 3 maand webkorting voor (enkel) een nieuw abonnement

Reputatie 7
Badge +3

@Roelandt Tamara Op  03/10/2020 werd het resterend belkrediet van€5,39 overgedragen naar de facturatie. Dit bedrag is ook in mindering gegaan op je eerste factuur van 01/11/2020. De korting van €3/maand loopt gedurende 6 maanden. Groetjes, Antonella

Reageer